اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت اردل:

کمیسیون پنج گانه اتحادیه‌های صنفی اردل تشکیل شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان اردل از تشکیل کمیسیون پنج گانه اتحادیه‌های صنفی این شهرستان خبر داد.

کمیسیون پنج گانه اتحادیه‌های صنفی اردل تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یعقوب اسدی ظهر امروز در نشست کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به قانون نظام صنفی تشکیل کمیسیون‌های پنج گانه از جمله وظایف اتحادیه‌های صنفی است.

وی بیان داشت: هر اتحادیه شامل پنج کمیسیون فنی، آموزش، رسیدگی به شکایات، حل اختلاف و بازرسی از واحدهای صنفی است که اعضای کمیسیون را متناسب با تخصص و تجربه هر کدام از رسته‌های صنفی عضو اتحادیه مربوطه تشکیل می‌دهند.

اسدی در ادامه با اشاره به تجهیز واحدهای صنفی به صندوق مکانیزه، متذکر شد: با توجه به تمهیدات لازم مشکلات فراروی این طرح بر طرف و به زودی تمام واحدهای صنفی به صندوق، مجهز خواهند شد.

* 4 تن مواد غذایی غیر بهداشتی در اردل جمع آوری شد

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان اردل در ادامه این نشست از جمع آوری مواد غذایی غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: در طول ماه‌های آبان و آذر چهار تن مواد غذایی غیر بهداشتی و غیر مجاز در سطح این شهرستان جمع آوری شده است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه افراد صنفی موظفند قبل از تأسیس هر نوع واحد صنفی یا اشتغال به‌کسب و حرفه، نسبت به اخذ پروانه کسب اقدام کنند، متذکر شد: صدور بیش از یک پروانه کسب برای هر فرد صنفی واجد شروط قانونی‌ برای یک یا چند محل کسب بلامانع است.

اسدی گفت: افراد صنفی عرضه کننده کالاها و خدمات مکلفند با الصاق برچسب‌ روی کالا، یا نصب تابلو در محل کسب یا حرفه، قیمت واحد کالا یا دستمزد خدمت را‌ به‌طور روشن و مکتوب و به‌ گونه‌ای که برای همگان قابل رؤیت باشد، اعلام کنند.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول