اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

دولت و مجلس با بودجه مستقل برای فرمانداری‌های ویژه موافقت کرد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت و مجلس پذیرفته‌اند که بودجه سال آینده فرمانداری‌های ویژه به‌صورت مستقل تدوین و تامین شود.

دولت و مجلس با بودجه مستقل برای فرمانداری‌های ویژه موافقت کرد

علی مروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور افزود: 16 نماینده مجلس از استان‌های مختلف و از حوزه انتخابی شهرستان‌هایی که فرمانداری ویژه دارند با رحیمی معاون اول رئیس جمهور جلسه‌ای داشتند و مشکلات ساختاری با ایشان طرح موضوع شد.

وی اظهار داشت: فرمانداری در شرایط خاصی متاثر از مطالبات مردمی، تعدادی از شهرستان‌‌های بزرگ کشور به فرمانداری ویژه یا معاونت استانداری ارتقا پیدا کردند که البته عملا اختیار یا بودجه و یا امتیاز خاصی برای آنها در نظر گرفته نمی‌شد.

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس افزود: به تدریج اختیارات اداره‌کل به ادارت شهرستان‌ها تفویض می‌شود و اداره واجد شرایط به معاونت‌های استانی با اختیارات ویژه یا ادارات کل ارتقا می‌یابند.

مروی با اشاره به نظر مساعد مسئولان دولت در این ارتباط گفت: در این جلسه معاونت نظارت و راهبری ریاست جمهوری موظف شد بودجه سال 92 فرمانداری‌های ویژه را جدا از استان‌ها و متصل به مرکز به‌صورت مستقل تدوین کند.

انتهای پیام/70003/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول