اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال قائمشهر خبر داد

ارتقای سطح کلاس‌های داوری در قائمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال قائمشهر از ارتقای سطح کلاس‌های داوری در شهرستان قائمشهر خبر داد.

ارتقای سطح کلاس‌های داوری در قائمشهر

وحید پاکیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان قائمشهر گفت: قائمشهر پتانسیل بالایی در رشته فوتبال دارد چرا که حضور قدرتمند دو تیم نساجی و سایپا شمال در لیگ یک جام آزادگان خود گویای این مطلب است.

وی در ادامه افزود: سید وحید کاظمی از آن دسته از داورانی است که با نظر فدراسیون فوتبال و آسیا دوره‌های خود را پیموده و به جرأت می‌توان گفت که حتی لیاقت سوت در لیگ برتر کشور را دارد، وی به مدت دو سال آموزش شبانه‌روزی خود را زیر نظر بهترین اساتید داوری آسیا گذرانده و مطمئنا آینده روشنی در انتظار این داور جوان است.

پاکیده در مورد سطح داوری قائمشهر بیان داشت: قائمشهر از لحاظ داوری در سطح بسیار بالایی قرار دارد و ما با حمایت حامد ابراهیمی رئیس هیئت فوتبال قائمشهر توانستیم کارهای چشمگیری را برای ارتقا سطح داوری این شهرستان انجام دهیم.

رئیس کمیته داوران شهرستان قائمشهر در پایان افزود: طی ابلاغ فدراسیون فوتبال سید وحید کاظمی قضاوت دیدار استقلال اهواز و شهرداری اراک از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/86017/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول