اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:

تحویل ندادن بودجه به مجلس تعمدی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی تحویل ندادن بودجه به مجلس شورای اسلامی عمدی است و برخی خیال‌هایی در سر دارند.

تحویل ندادن بودجه به مجلس تعمدی است

سیدشریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در شرایط کنونی تعمدا دولت بودجه را تدوین نمی‌کند و به مجلس نمی‌فرستد و برخی برای این تاخیر برنامه‌ریزی کردند.

وی با اشاره به سابقه تدوین بودجه در کشور گفت: در سال‌های گذشته با نظر مثبت به این مسئله نگاه می‌کردیم ولی در شرایط کنونی تنها به این نتیجه می‌رسیم که تعمدا این بودجه تدوین نمی‌شود و به مجلس ارسال نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برخی کارشناسان معتقدند که باید بودجه در لحظات پایانی سال به مجلس ارسال شود تا همه شرایط سال آتی از نظر تحریم‌ها و قیمت نفت مشخص شود ولی این تنها به کشور در تدوین بودجه‌ای کارشناسی شده لطمه وارد می‌کند.

حسینی با تاکید بر اینکه برخی به دنبال مسائلی خاص هستند، افزود: در شرایط کنونی به دنبال ایجاد روزنه‌هایی در بودجه هستند تا بتوانند در شرایط مختلف هر طوری که بخواند از آن استفاده کنند و به این دلیل بودجه را دیر تحویل می‌دهند که مجلس به دلیل فشار کاری در بررسی بودجه این روزنه‌ها را نبیند.

وی خاطر نشان کرد: در بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیده‌ایم که بودجه سال‌ آینده به این زودی‌ها به مجلس ارسال نمی‌شود و به این دلیل انتظار ارسال آن را نیز نداریم.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی وضعیت بودجه حساس است زیرا بودجه سال آینده بودجه‌ای مقاومتی است و برای دولت آینده نیز تدوین می‌شود و باید به نحوی بودجه نوشته شود که دولت آینده بتواند فعالیت خود را به درستی آغاز کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: دولت بهتر است هرچه سریع‌تر بودجه را تدوین کند و برای بررسی و تصویب آن را در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار دهد.

انتهای پیام/72006/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول