اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرضا:

برخی قوانین اجرایی در شهر‌ها باید اصلاح شود

خبرگزاری فارس: شهردار شهرضا گفت: برخی از قوانین اجرایی در حوزه شهری باید اصلاح شود و افزایش خدمات شهری نیازمند اجرایی شدن مدیریت واحد شهری است.

برخی قوانین اجرایی در شهر‌ها باید اصلاح شود

شهریار خان‌احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر تعامل مناسب و هماهنگی بین شهرداری و مجموعه مدیریت شهری شهرضا وجود دارد، اظهار کرد: تعامل و همکاری دو مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری شهر‌ضا در تمام پروژه‌های اجرایی در این شهر نمایان و حاکم است.

وی با تاکید بر اینکه تعامل و همکاری دو‌سویه شهرداری و شورای شهر سبب پیشبرد اهداف اجرایی در راستای ارتقای کیفیت شهرضا شده است، ادامه داد: ارتقای کیفیت خدمات شهری در سطح شهر‌ها نیازمند گسترش تعامل و هم‌افزایی بیشتر شهرداری‌ها با مجموعه شورا‌های شهر است.

شهردار شهرضا با بیان اینکه برخی از قوانین اجرایی در حوزه شهری باید اصلاح شود، تصریح کرد: در حال حاضر شورا‌ها و شهرداری‌ها اقدامات بسیاری را برای اداره کردن شهر‌ها انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بار اداره شهر‌ها به صورت جامع و کامل به عهده شهرداری‌ها و شورا‌ها است، اضافه کرد: امروز اجرای مدیریت واحد شهری از مهم‌ترین خواسته‌ها و مطالبات شهرداری‌ها و شورا‌های شهر به شمار می‌رود.

خان‌احمدی با بیان اینکه افزایش خدمات شهری نیازمند اجرایی شدن مدیریت واحد شهری است، تاکید کرد: برخی از نواقص موجود در قوانین و برخی از دوباره‌کاری‌ها در اجرای مباحث شهری باید با استفاده از موازین و راهکار‌های قانونی برطرف شود.

وی افزود: با برطرف شدن تمام این نواقص مسیر حرکتی و پیشرفت فعالیت‌های شهری هموار می‌شود و ارتقای کیفیت شهر‌های موجود در سطح کشور در گروی نگاه هوشمندانه و برنامه‌ محور به مسائل شهری است.

انتهای پیام/63004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول