اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه کربلا:

دشمن درصدد ترویج روحیه رفاه‌طلبی است

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه کربلا برنامه جدید دشمن را ترویج روحیه رفاه‌طلبی دانست و گفت: مردم با روحیه حماسی خود همچون گذشته در صحنه هستند و در مقابل این ترفند جدید دشمن ایستاده‌اند.

دشمن درصدد ترویج روحیه رفاه‌طلبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از باغملک، سردار احمد دانش‌پژوه شامگاه جمعه در آیین بزرگداشت حماسه 15 دی ماه مردم روستای رودزیر بخش صیدون اظهار داشت: ملت ما با روحیه حماسی در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

وی افزود: دشمن برای مقابله با ملت بزرگ ایران برنامه‌های متفاوتی اجرا کرد که ترور‌ها و تحریم‌ها از نمونه‌های بارز آن هستند.

این رزمنده دفاع مقدس با ستودن مقاومت مردم در مقابل توطئه‌های دشمن گفت: مردم با روحیه بالا در مقابل همه حربه‌های دشمن ایستادگی کردند.

وی روحیه شهادت طلبی را یکی از خصوصیات بارز ملت ایران دانست و گفت: دشمن درصدد است تا این روحیه را از مردم ما بگیرد و رفاه‌طلبی را جایگزین آن کند.

دانش‌پژوه به برخی شایعات دشمن اشاره کرد و افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب ما هم اکنون در موقعیت بدر و خیبر هستیم نه در دوران شعب ابی طالب.

وی سوریه را خط مقدم اسلام دانست و گفت: هم اکنون تروریست‌ها از سراسر جهان در سوریه جمع شده‌اند و پول می‌گیرند تا با اسلام مبارزه کنند.

این فرمانده سپاه با بیان اینکه شهدا به تکلیفشان عمل کردند، اضافه کرد: ما هم باید در این زمانه تکلیف خود را بدانیم و به آن عمل کنیم.

وی یکی از وظایف ما را دفاع از ولایت عنوان کرد و اظهار داشت: آنچه که در دوران‌های مختلف به اسلام ضربه زد فاصله گرفت از ولی‌امر بود ولی در این زمان اگر خواص با ولایت فاصله گرفتند مردم تکلیف خود را به خوبی دانستند و به موقع وارد صحنه شدند.

دانش‌پژوه عشق به امام حسین (ع) را سرلوحه کار همه ایرانیان دانست و تصریح کرد: استقبال میلیونی از ضریح امام حسین (ع) در خوزستان و حضور بیش از 18 میلیون زایر در کنار بارگاه آن حضرت، این‌ها همه تمرینی برای استقبال از حضرت مهدی (عج) در دوران ظهور است.

انتهای پیام/72004/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول