اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

انقلاب اسلامی خنثی‌کننده توطئه دین‌ستیزی پهلوی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج گفت: انقلاب اسلامی توطئه دین‌ستیزی رژیم پهلوی در برهنگی فرهنگی را خنثی کرده و از ریشه قطع کرد.

انقلاب اسلامی خنثی‌کننده توطئه دین‌ستیزی پهلوی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی در خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه شهر آوج با بیان اینکه نزدیکی ظهور نشانه‌‌های فراوانی دارد، اظهار داشت: براساس روایات یکی از علایم ظهور، خروج شخصی به نام سفیانی از نوادگان ابوسفیان بوده که بسیار نیز نسبت به امام‌ علی (ع) کینه به دل داشته و موجب خونریزی فراوان در جهان می‌شود.

امام جمعه آوج افزود: بر پایه روایات نقل شده ظهور امام‌ عصر (عج) و سفیانی در یک‌ سال بوده و این شخص خونریز پس از قتل‌ عامل و جنایت و خونریزی زیاد در محل بین مکه و مدینه در مکانی به‌ نام بیداد، زمین وی را در خود فرو برده و به هلاکت می‌رسد.

وی با قدردانی از حضور مردمی در اربعین اما‌م‌ حسین (ع) و شهدای کربلا تصریح کرد: اربعین در حقیقت روز پیمان با ابا‌عبدالله‌ الحسین (ع) و گرامیداشت حماسه عاشورا است که عاشقان امام‌ حسین (ع) با حضور میلیونی خویش در کربلای معلی و برگزاری مراسم در جای جای کشور عهد و پیمان خویش به سالار شهیدان را به عرصه ظهور رسانده و تجدید بیعت کردند.

این مسئول، پیرامون فرهنگ وقف اضافه کرد: امروز لازم است با تأسی از پیامبر اکرم (ص) و امام‌ علی (ع) و اهل‌ بیت نسبت به حفظ و نگهداری موقوفه‌ها و همچنین وقف‌های جدید که توسط مؤمنین به انجام می‌رسد کوشش کرد تا این مهم و امر خیر گسترش یابد.

هاشمی با اشاره به سالروز اعلام کشف حجاب توسط رضا‌خان، گفت: هدف از جریان‌اندازی مسئله کشف حجاب در حقیقت امر براندازی دین از کشور اسلامی بود که این کار پست پس از فرار رضا‌خان به دست فرزند وی محمد‌رضای پهلوی نیز ادامه یافته و اهرمی برای فشار بر ملت ایران شد.

وی با بیان اینکه مردم حسینی و مؤمن کشور با به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی زمینه‌ساز رفع مستکبران شدند، عنوان کرد: قیام 19 دی‌ماه در شهر قم آغازی جدی بر خنثی‌سازی توطئه دین‌زدایی و ستیز با دین بود که با سرنگونی حکومت وابسته به آمریکا و غرب در نطفه خفه شده و شکست خورد.

امام جمعه آوج با اشاره به برگزاری رزمایش دریایی ولایت یادآور شد: این رزمایش پرافتخار در آب‌های تنگه هرمز و دریای عمان و همچنین در طول شمال اقیانوس هند به وسعت بیش از یک‌میلیون کیلومتر و با رونمایی از سلاح‌ها و نیز امکانات جدید موجب وحشت دشمنان و به‌ویژه رژیم صهیونیستی شد.

هاشمی با بیان اینکه کشور آمریکا و هم‌پیمانان غربی‌اش امروز با مشکلات عدیده‌ اقتصادی و بدهی‌های سرسام‌آور درگیر بوده و دست‌ و پنجه نرم‌ می‌کنند، متذکر شد: پیشرفت‌های علمی، نظامی و همچنین صنعتی کشور با وجود تمام تحریم‌های سنگین و چند‌جانبه موجب حیرت و تعجب دشمنان شده است که این افتخار‌ها نیز از الطاف تمام اهل‌ بیت عصمت و طهارت به‌ ویژه امام‌ عصر (ع) بوده که باید همواره شکر‌گزار چنین نعمت‌هایی بوده و در این زمینه تلاش و کوشش کنیم.

انتهای پیام/77005/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول