اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قم:

باید در همه فعالیت‌ها بر اساس خواست رهبری گام برداریم

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم گفت: باید همه فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را بر اساس خواست رهبری تنظیم کرده و اجرایی کنیم.

باید در همه فعالیت‌ها بر اساس خواست رهبری گام برداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در آیین تجلیل از گزینش‌گران نمونه آستان حضرت معصومه(س) در سخنانی ولایت فقیه را اصل مهم و اساسی نظام دانست و گفت: معیار درستی کاری که ما انجام می‌دهیم، همسو بودن با خواست حضرت ولی عصر(عج) است و امروز که ما دسترسی به این امام همام نداریم‌ باید بر اساس خواست مقام معظم رهبری گام برداریم.

وی افزود: اگر آنچه که رهبر معظم انقلاب بیان می‌دارند عمل کنیم و تمام فعالیت‌های خود را همسو با آنچه که مد نظر ایشان است قرار دهیم، می‌توانیم مطمئن باشیم که سخن امام زمان(عج) را انجام می‌دهیم.

امام جمعه قم در ادامه درباره فعالیت‌های هسته گزینش گفت: کاری که در این اداره انجام می‌گیرد اجابت خواسته افراد است.

تولیت آستان مقدس قم با اشاره به پاداش فراوان الهی به افرادی که حاجت مردم را برطرف می‌کنند، اظهار داشت: البته در این عرصه باید بر اساس قوانین و مقررات موجود حرکت کرد و در جایی که امکان ادای این نیاز مردم وجود ندارد تکلیف از عهده افراد برداشته می‌‌شود؛ همانطور که پاسخگویی به نیاز افراد در حالی بر دوش انسان است که استطاعت آن را داشته و همسو با قوانین الهی باشد.

وی در ادامه به تبیین نکاتی ضروری خطاب به کارکنان هسته‌های گزینش پرداخت و گفت: در اسلام، اصل اولیه حرمت ورود به حریم خصوصی افراد است که در گزینش نیز این مسئله باید مد نظر گرفته شود و تنها بر حسب ضرورت و با توجه به محلی که افراد قرار است در آن مشغول کار شوند، این اجازه وجود دارد.

سعیدی با بیان اینکه در انتخاب افراد برای کار در محل‌هایی که ناموس آن مجموعه به شمار می‌رود، باید دقت فراوان داشت، افزود: گاهی ممکن است انسان گمان کند، افرادی که در برخی مشاغل مشغول به کار می‌شوند نیاز نیست که در گزینش آنها دقت کرد، ولی باید این را مد نظر قرار داد که اگر امکان رفت و آمد آنها به محل‌های حساس سازمان وجود دارد باید دقت‌های لازم در گزینش آنها انجام داد.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت حفظ اسرار افراد گزینش شده بیان داشت: اگر فردی بعد از مراحل گزینش در سازمان استخدام شود و یا اگر استخدام نشود باید اطلاعات به دست آمده از فرد محفوظ بماند.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول