اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی صنعت نفت آبادان در گفتگو با فارس:

برای بقا می‌جنگیم/ بیشتر ناکامی‌هایمان را داوران رقم زدند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: تیم ما خوب بازی می‌کند و خوب می‌جنگد اما در بسیاری از ناکامی‌های ما، داوران سهم بسزایی داشتند.

برای بقا می‌جنگیم/ بیشتر ناکامی‌هایمان را داوران رقم زدند

آلفردو کاسیمیرو پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با فجر سپاسی شیراز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان از آمادگی 90 درصدی تیمش برای این دیدار خبر داد و اظهار کرد: تنها غایب فردا علی ممبینی خواهد بود که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است.

وی افزود: امیدواریم که فردا دوباره در دقایق ابتدایی گل دریافت نکنیم و دچار مشکل نشویم.

آلفردو خاطرنشان کرد: از هواداران می‌خواهم که ما را تنها نگذارند و از آنها تشکر می‌کنم بخاطر صبر و حوصله‌ای که به خرج دادند و اکنون باید پاسخ آنها را داد.

سرمربی 63 ساله پرتغالی تیم صنعت نفت آبادان در ادامه گفتگو با خبرنگار فارس در آبادان ادامه داد: در فرصتی که در اختیار داشتیم توانستیم بازیکنان را به مرز آمادگی برسانیم و مشکلی از لحاظ بدنی و تاکتیکی نخواهیم داشت و در بازی مقابل فجر سپاسی مطمئن باشید که برای بدست آوردن پیروزی، 90 دقیقه می‌جنگیم تا به هدفمان برسیم.

کاسیمیرو از وضعیت داوری‌ها ابراز نگرانی کرد و گفت: امیدوارم داور در نتیجه بازی تاثیر گذار نباشد چرا که در هفته گذشته در مقابل تیم ملوان بندر انزلی داور گل صحیح ما را مردود اعلام کرد تا از کسب یک پیروز درون خانه محروم شویم.

وی اضافه کرد: تیم ما خوب بازی می‌کند و خوب می‌جنگد اما در بسیاری از ناکامی‌های ما، داوران سهم بسزایی داشتند که امیدوارم در بازی مقابل فجر شاهد این اتفاقات نباشیم و از داور این بازی می‌خواهیم در این دیدار منصفانه قضاوت کند زیرا دیگر وقتی برای جبران نمانده است.

تیم‌های صنعت نفت آبادان و فجر سپاسی شیراز از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور، عصر جمعه از ساعت 15 در ورزشگاه تختی آبادان به قضاوت بابک وسیله‌بر به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/2329/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول