اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان لرستان:

71 کیلوگرم تریاک در لرستان کشف و ضبط شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان موفق به کشف و ضبط 71 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهرستان خرم آباد شدند.

71 کیلوگرم تریاک در لرستان کشف و ضبط شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار کاظم علیزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با بیان اینکه ماموران مبارزه با مواد مخدر استان موفق به کشف و ضبط 71 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهرستان خرم‌آباد شدند، گفت: این مقدار ماده مخدر به طرز ماهرانه در داخل یک دستگاه کامیون جاسازی شده بود و قاچاقچیان قصد انتقال این مواد از استان فارس به لرستان و سپس همدان را داشتند.

وی افزود: در همین ارتباط سه نفر به عنوان متهمان اصلی این پرونده شناسایی و دستگیر شدند که به همراه مواد مخدر کشف شده، تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: قاچاقچیان مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروسواری به عنوان محافظ و راهنمای محموله قصد انتقال مواد مخدر جاسازی شده را به استان همدان داشتند.

انتهای پیام/2304/ح10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول