اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار تنگسیری:

وحدت شیعه و سنی هیمنه استکبار را فرو ریخت

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وحدت شیعه و سنی اهمیت بسیار زیادی دارد و همین وحدت هیمنه استکبار را در هم فرو ریخته است.

وحدت شیعه و سنی هیمنه استکبار را فرو ریخت

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سردار علیرضا تنگسیری در مراسم یادواره شهدای اهل سنت روستای چاه مبارک بخش عسلویه اظهار داشت: وحدت شیعه و سنی اهمیت بسیار زیادی دارد و همین وحدت هیمنه استکبار را در هم فرو ریخته است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما با ایجاد وحدت بین شیعه و سنی در فلسطین و لبنان هیمنه پوشالی استکبار را در هم فرو ریختیم.

تنگسیری خاطرنشان کرد: ما اگر می‌بینیم برادران اهل سنت در فلسطین در جنگ‌های 22 روزه و هشت روزه در مقابل اسرائیل پیروز می‌شوند و موشک‌ها توسط رزمندگان حماس از گنبد آهنین این رژیم غاصب عبور می‌کند، این مهم جز در سایه وحدت محقق نشده و این از وعده‌های الهی است.

وی گفت: ما در زیر سایه قرآن و عنایات خداوند و تحت زعامت رهبر فرزانه خود و در سایه وحدت و یکپارچگی از اسلام دفاع کرده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

این مسئول حضور 9 شهید اهل تسنن و یک شهید اهل تشیع در کنار هم در بخش عسلویه را نشان از وحدت و یکپارچگی بین مردم شیعه و سنی در این منطقه خواند و تصریح کرد: به برکت وجود همین وحدت است که نقشه‌های شوم دشمنان علیه انقلاب اسلامی کارساز نیست.

تنگسیری به تاثیر دعای شهدا برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این حمایت‌های معنوی تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه هدف دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی است، افزود: ما در طول تاریخ انقلاب با ایجاد وحدت و همبستگی بین شیعه و سنی، دشمنان را برای نیل به این هدف شوم ناکام گذاشته‌ایم.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول