اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمنان:

حماسه 9 دی تثبیت‏کننده نظام اسلامی و ولایت بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: حماسه 9 دی در حقیقت تثبیت‏کننده نظام اسلامی و ولایت بود و در تاریخ بسیار ارزشمند است.

حماسه 9 دی تثبیت‏کننده نظام اسلامی و ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏نقی همتی ظهر در گفت‌وگو با خبرنگاران به مناسبت هفته بصیرت، ضمن بیان تفاوت‌های حماسه 9 دی 88 و 22 بهمن 57 اظهار داشت: در 22 بهمن 57 هدف مردم بیرون راندن طاغوت از کشور بود ولی در حماسه 9 دی مردم آمده بودند تا این نظام مقدس و ولایت را که در سال 1357 پذیرفته بودند، تثبیت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان بیان کرد: در حماسه 9دی مردم به صورت خود‌جوش از خانه‌هایشان بیرون آمدند و دست بیعت با رهبری و ولایت دادند.

همتی افزود: 9 دی روز بصیرت ملت ایران است و مردم ما در این روز با درک عظیم خویش و بصیرت ولاییشان حضوری را تجربه کردند که تمام نقشه‌ها و هزینه‌های میلیاردی دشمن را بر باد دادند و این مهر تأییدی دوباره‌ بر آرمان‌های امام (ره) و شهدای گرانقدر و ترویج فرهنگ ولایت بود.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: این روزها از جمله روزهای مهم و تاریخی انقلاب اسلامی است که در اذهان مردم ثبت می‌شود و در تاریخ هم ماندگار است.

همتی تصریح کرد: نهم دی ماه سال 1388 مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی با بصیرت و پیروی از فرمایشات ولی فقیه زمان خود در مقابل متجاوزان به نظام اسلامی ایستادند و توطئه‌های آن بدخواهان پست و زبون را در نطفه خفه کردند.

وی افزود: دامنه حضور مردم در 9 دی آنقدر گسترده بود که گویی بهمن سال 57 دوباره رقم خورده است و خاطره آن روز عظیم را در اذهان مردم تداعی می‌کند.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول