اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم تاکید کرد

لزوم نهادینه کردن تفکر دینی دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: نهادینه کردن تفکر دینی در دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی و جدیت در زمینه رشد آنان در ارتقای سطح علمی و پیشرفت این شهرستان موثر است.

لزوم نهادینه کردن تفکر دینی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، علی‌حسین رعیتی‌فرد بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به جایگاه و نقش آموزش و پرورش در تعالی جامعه اظهار داشت: رسالت اساسی دین اسلام، آموزش و تزکیه انسان بوده و این دین بیش از سایر ادیان به اهمیت آموزش و پرورش توجه داشته است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش علاوه بر ایجاد فرصت ارائه توانایی‌ها و استعدادهای افراد، دارای آثار و فواید اقتصادی و اجتماعی نیز هست، افزود: هر اندازه مردم یک جامعه از آموزش بیشتری برخوردار باشند هزینه‌های اجتماعی آن جامعه در دستگاه‌های قضایی و انتظامی کاهش می‌یابد.

فرماندار جهرم با بیان اینکه با ارتقای سطح تحصیلات مردم، سطح بهداشت و سلامت جامعه بالاتر رفته و مشارکت مردم بیشتر می‌شود، گفت: نهادینه کردن تفکر دینی در دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی و جدیت در زمینه رشد آنها و همچنین آمادگی برای کسب مقامات کشوری، در ارتقای سطح علمی و پیشرفت شهرستان جهرم موثر است.

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه رئیس اداره آموزش و پرورش جهرم به ارائه گزارش فعالیت‌های این مجموعه در چند سال اخیر پرداخت.

انتهای پیام/2448/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول