اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهشهر:

بدهکاران میلیاردی بانک‌ها معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار بهشهر خواستار معرفی بدهکاران عمده بانکی توسط مدیران بانک‌ها شد و گفت: این کار ابتدا از بدهکاران میلیاردی با مراعات بخش اقتصادی آغاز می‌شود.

بدهکاران میلیاردی بانک‌ها معرفی می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محمدرضا البرزی صبح امروز در جلسه تعاملی بین بانک‌ها، ادارات بهزیستی و کمیته امداد بهشهر در راستای اشتغال‌آفرینی گفت: هدف از برگزاری این جلسات اتخاذ تدابیر مناسب به منظور دستیابی آسان‌تر به فرآیند ایجاد اشتغال و رفع موانع موجود در این بخش است.

وی افزود: یکی از این دستگاه‌ها کمیته امداد است که در نظر دارد با 6 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته یک هزار مددجوی زیرپوشش خود را صاحب شغل کرده و از زیر چتر حمایتی خارج کند.

البرزی گفت: همیشه در کنار صنایع‌ هایتک و سرمایه‌گذاری‌های کلان، سرمایه‌گذاری‌های خرد هم می‌توانند جایگاه ویژه‌ای داشته باشند به عنوان مثال یک سرمایه‌گذار با 10 میلیون تومان و سرمایه‌گذار دیگری با 100 میلیون تومان می‌توانند هر کدام سه نفر را مشغول به کار کنند، اما یکی خرد است و دیگری کلان، کار و بازده زمانی هر کدام متفاوت است ولی هر دو ایجاد اشتغال کرده‌اند و هر دو برای توسعه مفید بودند.

فرماندار بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با آن دسته از کسانی که سرمایه‌های بانکی را به منظور ایجاد اشتغال دریافت و در چرخه اقتصادی به کار نگرفته‌اند با هماهنگی مراجع قضایی برخورد می‌شود.

البرزی از مدیران بانک‌ها خواست تا بدهکاران عمده بانکی را برای وصول و بازگرداندن سرمایه‌ها معرفی کنند.

وی تصریح کرد: این کار ابتدا از بدهکاران میلیاردی با مراعات بخش اقتصادی آغاز می‌شود.

فرماندار بهشهر گفت: با همکاری بانک‌ها و هماهنگی مراجع قضایی در جهت وصول مطالبات عمده بانکی اقدام می‌شود.

انتهای پیام/86001/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول