اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خواستار شد

تدوین بسته‌های کاربردی برای تسهیل ازدواج

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: با توجه به رهنمود مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی مردم، نگاه جامع و کامل به امر ازدواج و تدوین بسته‌ای کاربردی امری ضروری است.

تدوین بسته‌های کاربردی برای تسهیل ازدواج

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب انصاری در کارگروه بانوان و خانواده استانداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان برای تضعیف بنیان‌های اجتماعی نظام اسلامی اظهار داشت: دشمنان تضعیف بنیان خانواده با تبلیغات گسترده و ترویج امور ضد دینی با استفاده از ابزارهای نوین را با قدرت برنامه‌ریزی کرده‌اند و این وظیفه مسئولان امر در نظام را برای مبارزه با ترویج فرهنگ بیگانه و همچنین تغییر الگوهای زندگی مردم بیشتر می‌کند.

وی خواستار برنامه‌ریزی گسترده دستگاه‌های اجرایی استان برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شد و افزود: استفاده از مبانی و دستورات دینی و همچنین تبلیغات و بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای برای ترویج مهم عفاف و حجاب امری ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزایش سن ازدواج در کشور را یکی از خطرات پیش رو عنوان و تصریح کرد: اساسی‌ترین هدف‌گیری برای برنامه‌ریزی استان باید به سمت تسهیل و ترویج ازدواج در جامعه باشد.

وی با اشاره به مشکلات موجود برای ازدواج جوانان و دلایل افزایش سن ازدواج خاطرنشان کرد: احصا و بررسی علل و عوامل افزایش سن ازدواج در جامعه و همچنین برنامه‌ریزی برای تبیین ازدواج سالم و آگاهانه باید به طور جدی در برنامه دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

عرب انصاری اظهار کرد: با توجه به رهنمود مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی مردم، نگاه جامع و کامل به امر ازدواج و تدوین بسته‌ای کاربردی برای تبیین و ترویج ازدواج سالم و ساده که در روایات و موازین دین مبین اسلامی بر آن تاکید شده است، باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول