اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون آباد:

سرمایه‌ای بزرگ‌تر از اعتماد مردم به مسئولان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: شهردار فرون آباد گفت: فاصله‌ بین مردم و شهرداری باید از بین برود و اعتماد جای آن را بگیرد زیرا که سرمایه‌ای بزرگ‌تر از اعتماد مردم برای ما وجود ندارد.

سرمایه‌ای بزرگ‌تر از اعتماد مردم به مسئولان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی بندعلیان لحظاتی پیش به همراه معاون فنی عمرانی و سایر مدیران شهرداری دو پروژه مهم ساختمان آتش نشانی و مرکز معاینه فنی خودرو را از نزدیک مورد بازدید قرار دادند و نحوه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های فوق الذکر را بررسی کردند.

شهردار فرون آباد در جریان بازدید از این دو پروژه عمران شهری افزود: شهرداری فرون آباد با تمام ظرفیت و توان خود می‌کوشد تا در حد بضاعت مشکلات را به حداقل رسانده و در خدمت رسانی به مردم درست عمل کند.

وی گفت: مدیریت متحد شهری که مقدمه مدیریت واحد شهری است از ضروریات یک شهر است که باید در یک شهر شکل بگیرد تا همه مدیران در یک راستا و با هم برای ارتقای شهر خود در حرکت باشند که بحمدالله در حال حاضر، در شهر فرون آباد پیگیری و اجرای مدیریت متحد شهری بهتر از گذشته اعمال شده و باید از همه فرصت‌ها برای رشد و تعالی شهر استفاده کنیم.

این مدیر شهری در ادامه سخنان خود، مهم‌ترین سرمایه را برای شهرداری اعتماد مردم دانست و اظهار داشت: از بین بردن فاصله‌ها و ‌اعتماد بین مردم و شهرداری‌ها باید نهادینه شود زیرا که سرمایه‌ای بزرگ‌تر از اعتماد مردم برای ما وجود ندارد.

شهردار فرون آباد با اشاره به تلاش شهرداری برای تسریع روند اجرایی پروژه‌های در دست اقدام گفت: با روند اجرایی موجود تلاش می‌شود این پروژه‌ها تا دهه فجر امسال و به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به مرحله بهره‌برداری رسیده و نقش اصلی و محوری خود را در تسهیل عبور و مرور شهروندان ایفا کند.

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول