اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

رونق صنعت گردشگری با کمک بخش خصوصی محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری کیفیت کار را ارتقا بخشیده و نقش مهمی در جذب گردشگران دارد و صنعت گردشگری با کمک بخش خصوصی است که رونق می‌گیرد.

رونق صنعت گردشگری با کمک بخش خصوصی محقق می‌شود

موسی‌الرضا ثروتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در دنیا مردم برای سلامت، تحصیل و گردش به خوبی هزینه می‌کنند به شرطی که بدانند به کشوری سفر می‌کنند که دارای امکانات مطلوبی است که حضور این گردشگران سبب افزایش درآمدهای آن جامعه می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: ایران یکی از نقاط دنیا است که تنوع آب و هوایی و مراکز گردشگری و آثار باستانی بسیاری دارد و اگر در امر اسکان گردشگران و سهولت رفت و آمد آنها کار شود گردشگران زیادی علاقه‌مند به حضور در ایران هستند.

ثروتی افزود: با ورود هر گردشگر تقریباً پنج شغل در آن کشور ایجاد می‌شود که این امر در اقتصاد آن کشور اثرات مثبتی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به نقش بخش خصوصی در جذب گردشگران سلامت اذعان کرد: بخش خصوصی باید در عرصه جذب گردشگران سلامت فعال شود چون این بخش با سرمایه‌گذاری کیفیت کار را ارتقا بخشیده و نقش مهمی در جذب گردشگران دارد و صنعت گردشگری با کمک بخش خصوصی است که رونق می‌گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ارتباط با نقش بیمارستان رضوی در جذب گردشگران سلامت گفت: بیمارستان رضوی یکی از بیمارستان‌های مدرن و مجهز در کشور است که متخصصان خوبی دارد و بسیار خوب می‌تواند به بیماران خدمات دهد.

ثروتی خاطر نشان کرد: این بیمارستان با معرفی امکانات خود می‌تواند از کشورهای مختلف گردشگران سلامت را جذب کند.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین از مراکزی که خدمات مطلوبی به گردشگران سلامت ارائه می‌دهند و همچنین بخش خصوصی که سبب رونق اقتصادی کشور می‌شود حمایت می‌کند.

انتهای پیام/70001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول