اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه‌ 14 میلیارد ریالی صورت گرفت

آسفالت 191 هزار متر مربع از معابر منطقه 4 مشهد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 4 مشهد از آسفالت 191 هزار متر مربع معابر اصلی و فرعی منطقه 4 در چهار ماه اخیر خبر داد.

آسفالت 191 هزار متر مربع از معابر منطقه 4 مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد جواد اصغری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه در راستای بهسازی آسفالت و تسهیل در عبور و مرور وسائل نقلیه با هزینه 14 میلیارد ریال اجرا شده است.

وی افزود: بلوارهای ابوریحان، مجلسی شرقی، طبرسی جنوبی و معابر فرعی طبرسی شمالی، پنج‌تن، بزرگراه شهید بابانظر، پیاده‌روهای بلوار پنج‌تن و ... از مکان‌های آسفالت شده در این منطقه هستند.

اصغری اذعان داشت: در همین مدت، 28 هزار متر طول از آسفالت فرسوده معابر سطح منطقه چهار با هزینه‌ای بالغ بر 980 میلیون ریال درزگیری شده است.

شهردار منطقه چهار مشهد تصریح کرد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون آسفالت منطقه به متراژ 23 هزار و 500 متر مربع با اعتبار 125 میلیون ریال در بلوار طبرسی تراشیده شد.

اصغری اظهار داشت: این اقدامات در راستای رفاه شهروندان، زیباتر شدن فضای سطح منطقه، مناسب‌سازی زیرساخت‌ها و تسهیل عبور عابران پیاده انجام شده است.

وی بیان داشت: ‌با توجه به اتمام عملیات حفاری شرکت آب و فاضلاب، شهرداری منطقه 4 اقدام به زیرسازی معابر شهرک نیک‌روز و نوکاریز کرده و به‌زودی آسفالت آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول