اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذرماه امسال انجام شد

انجام 300 ماموریت اورژانسی در دشتستان

خبرگزاری فارس: مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان از انجام 300 ماموریت اورژانسی طی آذرماه امسال در دشتستان خبر داد.

انجام 300 ماموریت اورژانسی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدعلی دهقان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان با تمام توان و ظرفیت در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان فعالیت می‌کند.

وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات در دستور کار این مجموعه قرار دارد و با حمایت مسئولان شبکه بهداشت به سمت بهبود خدمات حرکت می‌کنیم.

مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان با تشریح فعالیت‌های این مرکز در آذر ماه سال‌جاری اعم از اورژانس شهری و جاده‌ای خاطرنشان کرد: تعداد کل ماموریت‌های انجام شده در آذر امسال 300 مورد بوده که از این تعداد 173 مورد اعزام درون‌شهری و 67 مورد حوادث جاده‌ای بوده که توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان 17 شهریور برازجان اعزام شده‌اند.

دهقان گفت: از این تعداد ماموریت‌ها 23 مورد اعزام درون‌استانی بوده که 21 مورد از بیمارستان 17 شهریور به بیمارستان فاطمه‌الزهرا و دو مورد به بیمارستان سوختگی گناوه بوده و تنها چهار مورد اعزام به خارج از استان داشته‌ایم.

وی یادآور شد: از مجموع اعزام‌هایی که توسط اورژانس شهری و جاده‌ای انجام شده 30 مورد بیماری قلبی، شش مورد بیماری مغزی، 88 مورد حوادث ترافیکی، پنج مورد مسمومیت، 10 مورد سقوط از ارتفاع، پنج مورد سوختگی، شش مورد بیماری تنفسی، 110 مورد بیماری گوارشی و هفت مورد غرق‌شدگی بوده است.

دهقان در ارتباط با میانگین زمانی رسیدن آمبولانس به محل حادثه در یک ماموریت اذعان داشت: در یک ماموریت غیرتصادفی (چهار دقیقه و 42 ثانیه) و میانگین زمانی در یک تصادف جاده‌ای (شش دقیقه و 43 ثانیه) و میانگین هر دو ماموریت تصادفی و غیرتصادفی جاده‌ای (پنج دقیقه و 42 ثانیه) است.

وی افزود: همکاری مردم در بهبود خدمات‌رسانی به مصدومان بسیار مهم و ارزشمند بوده است.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول