اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری استان مرکزی:

91 دفتر پیشخوان شهری در استان مرکزی فعال هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری استان مرکزی از فعالیت 91 دفتر پیشخوان شهری و 271 دفتر آی‌سی‌تی روستایی در این استان خبر داد.

91 دفتر پیشخوان شهری در استان مرکزی فعال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک شهاب حیدری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم آغاز به کار ارائه خدمات ثبت احوال در دفاتر اراک و داودآباد اظهار داشت: اخیرا نیز مجوز راه‌اندازی 13 دفتر پیشخوان دولت اخذ شده که 3 مورد در شهرستان‌های اراک، آشتیان و فرمهین و مابقی در شهرک‌های صنعتی است که این دفاتر بعد از برگزاری آزمون و گزینش نهایی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه 127 خدمت از خدمات دستگاه‌های اجرایی در دفاتر پیشخوان دولت ارائه می‌شود، بیان داشت: در گذشته تنها 15 خدمت از خدمات قابل ارائه از سوی دستگاه‌های دولتی در دفاتر پیشخوان دولت قابل ارائه بود که خوشبختانه امروز این تعداد به 127 مورد افزایش یافته است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری استان مرکزی از مطالعه به منظور ارائه 27 خدمت دیگر در این دفاتر خبر داد و اظهار داشت: در صورت تایید و تصویب ارائه این خدمات در کار گروه مربوطه به زودی شاهد افزایش خدمات خواهیم بود.

حیدری بر لزوم افزایش کیفیت خدمات از سوی این دفاتر تاکید کرد و ادامه داد: افزایش سطح کیفی خدمات موجب افزایش رضایت شهروندان می‌شود که باید در این راستا کوشید.

وی در ادامه با اشاره به خدمات قابل ارائه در دفاتر اراک و داودآباد اظهار داشت: درخواست تغییر نام و نام خانوادگی، طلاق و مشخصات فرزندان در شناسنامه، تعویض شناسنامه، درخواست صدور کارت شناسایی ملی المثنی ناشی از فقدان، درخواست صدور شناسنامه المثنی ناشی از فقدان، درخواست صدور اولین کارت شناسایی ملی، درخواست تعویض کارت شناسایی ملی و... از خدمات قابل ارائه در این دفاتر است.

انتهای پیام/87001/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول