اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد

واگذاری خدمات دستگاه‎های اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: دستگاه‎های اجرایی در واگذاری خدمات خود به دفاتر خدمات پیشخوان دولت تسریع کنند.

واگذاری خدمات دستگاه‎های اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین زارع ظهر امروز در آیین افتتاح دفتر خدمات الکترونیکی ثبت احوال در بوشهر اظهار داشت: دستگاه‎ها باید به سمتی بروند که خدمات خود را به این دفاتر واگذار کنند.

وی تصریح کرد: این تکلیفی است که در اصل 44 قانون اساسی آمده و مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر این امر دارد بنابراین دستگاه‎ها با عزمی جدی در این زمینه اقدام کنند.

زارع ادامه داد: اقدام ثبت احوال در واگذاری خدمات خود به دفاتر خدمات پیشخوان دولت قابل تقدیر است و امیدواریم سایر دستگاه‎ها نیز با احصا خدمات خود در واگذاری این خدمات به دفاتر پیشخوان دولت همت کنند.

سرپرست فرمانداری بوشهر نیز گفت: راه‎اندازی این دفتر مقدمه‏ای برای توسعه خدمات قابل ارائه به صورت الکترونیکی و کاهش مراجعه مردم به دستگاه‎های اجرایی است.

اسماعیل کاظمی ابراز داشت: با توجه به اینکه بوشهر مرکز استان است و مردم زیادی به دستگاه‎های مستقر در بوشهر مراجعه می‎کنند، باید زمینه واگذاری خدمات دستگاه‎ها به دفاتر خدمات پیشخوان دولت در سایر شهرها و به ویژه روستاها را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: در دولت‎های نهم و دهم گام‎های بزرگی در تسهیل ارائه خدمات به مردم مناطق مختلف برداشته شد و باید ارائه خدمات الکترونیک را که کمک زیادی به بهبود اقتصاد مردم است را در استان توسعه دهیم.

سرپرست فرمانداری بوشهر بر تشکیل کارگروه پیشخوان دولت در قالب شهرستانی تاکید کرد.

کاظمی متذکر شد: دستگاه‎های اجرایی در شهرستان‎ها نیز برای واگذاری خدمات خود به دفاتر پیشخوان دولت همت کنند تا از این مسیر شاهد کاهش چشمگیر مراجعه مردم به مرکز استان باشیم.

انتهای پیام/66007/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول