اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات استانداری فارس خبر داد

ثبت نام بیش از 1840 متقاضی دفتر پیشخوان دولت در فارس

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری فارس گفت: یک‌هزار و 848 تقاضای مجوز راه‌اندازی دفاتر پیشخوان دولت در فارس به دبیرخانه کارگروه رسیده که 18 برابر تعداد دفاتر قابل تاسیس است.

ثبت نام بیش از 1840 متقاضی دفتر پیشخوان دولت در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، مهرداد سهرابی با بیان اینکه تعداد کل دفاتر جدید پیشخوان خدمات دولت، طرح فراخوان 100 دفتر در قالب 100 کد محل مشخص شده است، اظهار داشت: یک‌هزار و 848 تقاضا به دبیرخانه کارگروه رسیده است که 18 برابر تعداد دفاتر قابل تاسیس به شمار می‌رود.

دبیر کارگروه راهبری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی استان فارس افزود: از این تعداد 15 نفر به دلیل عدم ارسال مدارک مطابق دستورالعمل فراخوان و 12 نفر به دلیل نداشتن شرایط لازم برابر مقررات حذف شدند و یک‌هزار و 805 نفر که واجد شرایط اولیه بوده‌اند برای آزمون معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: 16 نفر از متقاضیان نیز مدارک آنان دارای نقص اساسی است که حداکثر تا 27 آذر ماه جاری فرصت دارند تا با مراجعه به دبیرخانه کارگروه راهبری، واقع در اداره کل پست استان فارس، نسبت به رفع نقص مدرک خود اقدام کنند، در غیر این صورت، مدارک این افراد نیز رد می‌شود.

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری فارس در ادامه با اشاره به این که اسامی تمام این افراد در پورتال کارگروه راهبری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی استان فارس به آدرس dpfars.ir قابل مشاهده است، ابراز داشت: متقاضیانی که اعتراض یا شکایتی دارند می‌توانند از امروز شنبه 25 آذرماه 91 تا پنج‌شنبه 30 ماه جاری به دبیرخانه کارگروه مراجعه کنند و بدیهی است بعد از این مهلت هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نمی‌شود.

سهرابی با بیان اینکه از تعداد کل متقاضیان، 48.43 درصد زن و 51.56 درصد مرد هستند که از این تعداد 52.32 درصد آن‌ها مجرد و 47.67 درصد نیز متاهل به شمار می‌روند، افزود: مدرک تحصیلی 87.39 درصد از متقاضیان کارشناسی، 10.33 درصد کارشناسی ارشد و 0.7 درصد در حد دکتری است.

دبیر کارگروه راهبری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی استان فارس با اعلام اینکه 17.15 درصد متقاضیان از خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند، گفت: متقاضیان زیر 40 سال 87.71 درصد، بین 40 تا 60 سال، 11.58 درصد و بالاتر از 60 سال، 0.7 درصد از مجموع متقاضیان را تشکیل می‌دهند.

وی زمان برگزاری آزمون را جمعه 29 دی ماه 1391 اعلام کرد و ادامه داد: اطلاعات مربوط به نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و محل برگزاری آزمون، به‌زودی از طریق پورتال کارگروه راهبری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی استان فارس به اطلاع متقاضیان می‌رسد و لیست منابع آزمون و فایل‌های قابل استفاده نیز حداکثر تا فردا 26 آذر ماه جاری بر روی این پورتال قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول