اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای ساخت ضریح امام حسین(ع):

ساخت ضریح امام حسین(ع) تعظیم شعائر است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای ساخت ضریح مطهر با اشاره به برخی موضع‌گیری‌ها از سوی وهابیون در این‌‌باره یادآور شد: همان‌طور که پرده خانه خدا تعظیم شعائر است، ساخت ضریح امام حسین(ع) تعظیم شعائر است.

ساخت ضریح امام حسین(ع) تعظیم شعائر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام علی نظری‌منفرد امروز در مراسم استقبال از اعضای کاروان سفینة النجاة که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: با وجود مشکلات، لطف حق گام به گام در ساخت ضریح با ما همراه بود و هرگاه با مشکلی مواجه می‌شدیم به سرعت شاهد بودیم که مشکل از پیش روی ما برداشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ضریح مطهر امام حسین(ع) آبروی تشیع و اسلام است، گفت: امام حسین(ع) فرا مرزی است و به یک نقطه و منطقه تعلق ندارد.

رئیس هیئت امنای ساخت ضریح مطهر امام حسین(ع) تصریح کرد: در طول 28 روز زمان انتقال ضریح امام حسین(ع) زحمات بسیاری کشیده شد و امروز که کاروان به قم برگشته است باید سجده شکر به‌جا بیاوریم چرا که توانستیم ضریح را به سلامت به مقصد برسانیم.

وی با اشاره به برخی موضع‌گیری‌ها از سوی وهابیون درباره ساخت ضریح امام حسین(ع) یادآور شد: همان‌طور که پرده خانه خدا تعظیم شعائر است، ساخت ضریح امام حسین(ع) تعظیم شعائر است.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول