اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس‌جنوبی خبر داد

هیچ پروژه متوقفی در پارس‌جنوبی نداریم/ افتتاح یکی از فازها در آینده نزدیک

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس‌جنوبی گفت: با راهبری خوب وزیر نفت هیچ پروژه متوقفی در پارس‌جنوبی نداریم.

هیچ پروژه متوقفی در پارس‌جنوبی نداریم/ افتتاح یکی از فازها در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود نصوری ظهر امروز در حاشیه دیدار با شماری از مدیران اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک نیز افتتاح یکی از فازهای مهم پارس‌جنوبی را با حضور رئیس جمهور یا معاون اول در عسلویه خواهیم داشت.

وی افزود: مطالعه حوزه نفوذ و آمایش کلید برنامه‌ریزی و توسعه استان در آینده است و در همین ارتباط شرح نیاز برای مطالعات حوزه نفوذ را تنظیم کردیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس‌جنوبی اضافه کرد: مطالعه آمایش در کل استان بوشهر با هزینه وزارت نفت انجام خواهد شد که نتیجه آن تنظیم یک روابط اثر بخش بین مجموعه نفت و محیط پیرامونی است.

نصوری در ارتباط با سوالی در مورد کمک منطقه ویژه به رسانه‌های استان بوشهر گفت: در این زمینه باید راه حلی پیدا کنیم تا توان موجود مطبوعات را بالا ببریم و این امر در شورای روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به تلاش این سازمان برای تحقق مصوبه هیئت دولت مبنی بر جذب 50 درصد نیروی بومی در پروژه‌های پارس‌جنوبی، گفت: برای تحقق این مصوبه تمام ظرفیت‌های موجود را استخراج کرده‌ایم و در این راستا مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس بسیار خوب عمل کرده است و هم‌اکنون در این زمینه از تمام شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس جلوتر هستیم.

نصوری با ارائه گزارشی مفصل از روند جذب و استخدام نیروها و فارغ‌التحصیلان بومی گفت: از میان پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 1391 شرکت ملی نفت ایران، تعداد 133 نفر سهمیه به سازمان منطقه ویژه پارس اختصاص یافته است که از این تعداد معادل 67 درصد نیروها را از افراد بومی و 33 درصد باقیمانده را نیروهای غیربومی تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: نیروهای جذب شده از این طریق عمدتا دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس 16 رشته مختلف دانشگاهی هستند که در بخش‌ها و واحدهای مختلف به‌کارگیری شدند.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول