اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات علمی منطقه 9 دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد گناباد رتبه نخست گروه آموزشی فنی را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گناباد، رتبه نخست در گروه آموزشی فنی و مهندسی مسابقات علمی منطقه 9 را از آن خود کرد.

دانشگاه آزاد گناباد رتبه نخست گروه آموزشی فنی را کسب کرد

حمید مروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار داشت: در نشست کمیته‌های تخصصی گروه‌های شش گانه آموزشی منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی که در ارتباط با انتخاب پژوهشگران برتر واحدهای دانشگاهی برگزار شد، آصف زارع ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد، با کسب بالاترین امتیاز رتبه نخست در گروه آموزشی فنی و مهندسی را از آن خود کرد.

وی افزود: در مراسمی که به همین منظور در مجموعه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، زارع به همراه دیگر پژوهشگران برتر در سایر گروه‌های آموزشی منطقه 9 مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ملاک‌های انتخاب پژوهشگران برتر، کسب حداکثر امتیاز از مجموع فعالیت‌های پژوهشی شامل مقالات منتشر شده در نشریات معتبر داخلی و خارجی،تالیف و ترجمه کتب تخصصی، انجام طرح‌های پژوهشی، داوری فعالیت‌های پژوهشی و راهنمایی پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.

مروی در ادامه همچنین گفت: در ارزیابی صورت گرفته توسط معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در بین واحدهای منطقه 9 دانشگاه رتبه سوم و در بین واحدهای سراسر کشور مقام چهاردهم را از آن خود کرد.

وی افزود: در کارنامه ارزیابی که معاون امور دفاتر ، اساتید و مبلغان اعلام کرده است، گروه معارف اسلامی واحد گناباد در بخش آموزشی و اداری، اجرایی در منطقه 9 ، رتبه نخست را کسب کرده است.

وی خاطر نشان کرد: تمامی اساتید گروه جهت اخذ مجوز تدریس به معاونت مذکور معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/70003/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول