اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

پلیس با کمبود نیروی مستقر در مسکن مهر مواجه است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: درصدد تأمین امنیت طرح مسکن مهر در استان هستیم اما پلیس با کمبود نیروی مستقر در طرح‌های مسکن مهر مواجه است.

پلیس با کمبود نیروی مستقر در مسکن مهر مواجه است

عبدالرضا آقاخانی امروز در گفت‌و‌ با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد تأمین امنیت مسکن مهر در استان با توجه به اینکه در برخی از نقاط استان متقاضیان ساکن شده‌اند، اظهار کرد: نیروی انتظامی با توجه به حجم انبوه مسکن مهر درصدد تقویت واحدهای خود در این نقاط است.

وی افزود: هر نقطه که توسعه پیدا کند، پلیس هم در همان نقطه تأمین امنیت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: برخی از نقاط مسکن مهر اصفهان نیاز به پاسگاه و برخی نیاز به کلانتری پلیس دارد که در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در حال حاضر با کمبود استقرار نیرو در پاسگاه و کلانتری محل‌های مسکن مهر رو به رو است.

آقاخانی گفت: البته در برخی از این نقاط هنوز تأمین آب، برق و سایر خدمات نشده است و پلیس قطعاً تا تأمین امکانات نشود؛ نمی‌تواند فعالیت مؤثری در این محل‌ها داشته باشد.

وی همچنین در مورد موتور سیکلت‌های توقیفی گفت: پلیس به هر مناسبتی که بوده سعی در ترغیب ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی داشته و اعلام کرده است که هزینه پارکینگ را با تخفیف می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: با وجود اعلام‌های مکرر پلیس هنوز پارکینگ‌های توقیفی پر از موتورسیکلت است و پلیس اعلام کرده که هزینه نگهداری پارکینگ‌ها در صورت مراجعه مالکان 20 تا 25 درصد تخفیف داده می‌شود.

انتهای پیام/63012/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول