اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت‌احوال لرستان خبر داد

امیرعلی فراوانی نام پسران را در لرستان به خود اختصاص داد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت‌احوال لرستان گفت: امیرعلی در بین پسران و فاطمه در بین دختران فراوانی نام‌های پسر و دختر را طی 9 ماهه امسال در لرستان به خود اختصاص داده است.

امیرعلی فراوانی نام پسران را در لرستان به خود اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین میر دریکوندی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد به فراوانی پنج نام پسر و دختر در استان لرستان اشاره کرد و گفت: در 9 ماهه امسال فراوانی پنج نام پسران در استان به ترتیب امیرعلی 925 مورد، محمدطاها 664 مورد، حسین 632 مورد، علی 481 و امیرحسین 478 مورد بوده و پنج نام دختران به ترتیب فاطمه یک‌هزار و 112 مورد، زهرا 524 مورد، ستایش 300 مورد، اسرا 299 مورد و نازنین‎زهرا 263 مورد بوده است.

مدیرکل ثبت‌احوال لرستان ادامه داد: در 9 ماهه امسال همچنین 900 مورد ولادت ناشی از چندقلوزایی در استان ثبت شده که از این تعداد 430 مورد دوقلو، 12 مورد سه قلو و یک مورد چهار قلو بوده است.

وی اظهار داشت: بیشترین تعداد چندقلوزایی به ترتیب مربوط به شهرستان‎ خرم‎آباد با 139 مورد، بروجرد 83 مورد و دلفان 50 مورد بوده است، همچنین یک مورد چهار قلوزایی در شهرستان خرم‎آباد به ثبت رسیده است.

دریکوند ادامه داد: در 9 ماهه امسال 18هزار و 397 واقعه ازدواج در استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 8.9 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل ثبت‌احوال لرستان گفت: همچنین در این مدت در هر شبانه‎روز 67 واقعه ازدواج و در هرساعت به طور متوسط 3 واقعه ازدواج به ثبت رسیده است.

انتهای‌پیام/2304/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول