اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر خبر داد

اجرای 13 طرح مهر ماندگار در مشگین‌شهر

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر گفت: در شهرستان مشگین‌شهر 13 طرح مهر ماندگار در حال اجرا است.

اجرای 13 طرح مهر ماندگار در مشگین‌شهر

سید حمید عباداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تکمیل سه مرکز بهداشتی و درمانی گازرسانی به دو شهر، تکمیل سد و شبکه سد احمدبیگلو و سبلان، تکمیل مجتمع‌های آبرسانی به ویژه مجتمع آبرسانی سبلان را با پوشش 80 روستا از جمله طرح‌های مهر ماندگار در مشگین‌شهر است.

وی به ضرورت تکمیل چهار بانده‌کردن محور اردبیل ـ مشگین و اجرای فاز اول آن به طول 15 کیلومتر از مشگین‌ تا سه راهی قره‌قیه اشاره کرد و افزود: به دلیل شرایط آب و هوایی اجرایی این پروژه هم‌اکنون تعطیل شده ولی با مساعد شدن شرایط جوی ادامه چهار خطه کردن این مسیر را شاهد خواهیم بود.

این مسئول از تعریض و بهسازی جاده مشگین‌شهر ـ اهر خبر داد و گفت: در حوزه گردشگری نیز مجتمع ولزیر با 70 درصد پیشرفت در حال اجراست.

وی به اجرای پروژه پدیده آیقار و تکمیل آبگرم قینرجه و همچنین مجتمع توریستی آب‌درمانی ملک‌سویی که در مرحله عقد قرارداد می‌باشد اشاره کرد و افزود: طرح توریستی سبلان در مکان‌شهر و تکمیل پل معلق خیاو‌چایی ـ گردلو در حال انجام است.

عباداللهی بیان داشت: مقدمات احداث این پل فراهم شده و حتی کابل و تاسیسات آن نیز خریداری و ذخیره‌سازی شده است.

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر به حادثه‌خیز بودن محور مشگین‌شهر ـ اهر و رخداد بیشتر تصادفات استان در این محور اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود با تکمیل پروژه‌های احداثی در حوزه راه بتوانیم بسیاری از مشکلات و معضلات ترددی و همچنین سفرهای مردم را مرتفع کرده و نسبت به ایمن‌سازی جاده‌ها اقدام لازم را انجام دهیم.

عباداللهی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در شهرستان مشگین‌شهر پروژه‌های نیمه تمام و در حال اجرا با قوت و قدرت پیگیری می‌شود، افزود: بخش‌های کشاورزی، گردشگری صنعت و همچنین خدمات‌رسانی به عموم مردم از اولویت برنامه‌های توسعه شهرستان مشگین‌ است که به صورت پایلوت طرح توسعه کشاورزی نیز در این شهرستان در حال اجرا است.

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر در پایان سخنان خود با اشاره به احداث هشت سد معیشتی در سطح شهرستان مشگین‌ ابراز داشت: این سدهای معیشتی در دو مقطع دهه فجر و خرداد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/62001/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول