اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اربعین حسینی

نخستین یادواره شهدای روستای باقرآباد محلات برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان محلات از برگزاری نخستین یادواره شهدای روستای باقرآباد در این روستا خبر داد.

نخستین یادواره شهدای روستای باقرآباد محلات برگزار می‌شود

عباس حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این یادواره به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج ابوذر و سمیه 6 ناحیه مقاومت بسیج محلات همزمان با اربعین حسینی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از آنجا که زنده نگاه ‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، لذا سعی شده تا با معرفی شهدا به جامعه، نسل جدید را با رشادت‌ها، دلاوری‌ها و از جان گذشتگی‌های مدافعان هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان محلات ادامه داد: همزمان با اربعین حسینی یادواره چهار شهید روستای باقرآباد برگزار می‌شود که برگزاری سخنرانی، مداحی، خاطره‌گویی و برپایی نمایشگاهی با عنوان یاد و خاطره‌ها  از برنامه‌های جنبی این یادواره است.

حسینی‌نژاد بیان داشت: این نمایشگاه شامل 400 عنوان کتاب از خاطرات شهدا و دفاع مقدس است که در زینبیه مسجد جامع روستای باقرآباد برپا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار حائز اهمیت است، بیان داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص میان جوانان دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/87001/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول