اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

فرماندار جدید یاریگر شورای شهر باشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: از فرماندار جدید اردبیل انتظار داریم همراه و یاریگر شوای شهر اردبیل باشد.

فرماندار جدید یاریگر شورای شهر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری صبح امروز در دویست و پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر اردبیل با اشاره به جابه‌جایی فرماندار اردبیل و قدردانی از زحمات یوسف اکبری به عنوان فرماندار سابق اردبیل، اظهار داشت: در دوران شش هفت سالی که با فرماندار اردبیل در ارتباط نزدیک بودیم وی سعی داشت در تصمیمات و همچنین پیشبرد امور شهری یاریگر شهرداری و شورای شهر باشد و در حد وسع و توان از این مجموعه مردمی حمایت می‌کرد.

رئیس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه در سال‌های اخیر در سایه این تعامل و همکاری خدمات مناسب شهری نیز صورت گرفته است، افزود: ما معتقدیم مدیران دلسوزی همچون یوسف اکبری می‌توانند بازوان توانمندی برای مسئولان اجرایی نظیر شهرداری محسوب شوند چرا که در نهایت ادب و وسعت نظر اکبری سعی می‌کرد در مسئولیت فرمانداری اردبیل شورا و شهرداری را یاری کند تا کارها تسهیل شده و خدمت‌رسانی به عموم مردم به شایستگی صورت بگیرد.

سرداری بیان داشت: البته جانشین و فرماندار جدید اردبیل نیز از نیروهای دلسوز و خانواده شورای شهر است چرا که کاظم دبیر پیش از عهده‌داری مسئولیت فرمانداری، در نیر، گرمی و سرعین به عنوان عضو شورای شهر اردبیل در پارلمان محلی خدمتگزاری صادق برای هموطنان‌مان بود.

وی افزود: از فرماندار جدید اردبیل نیز انتظار داریم در پست جدید خود شهرداری و شورای شهر را همراهی کرده و در توسعه خدمات شهری و ارتقای رفاه حال شهروندان همراهی و همکاری لازم را داشته باشد.

رئیس شورای شهر اردبیل اظهار داشت: فرماندار و دیگر مسئولان اجرایی استان اردبیل هم قسم هستند در آخرین ماه‌های خدمت‌رسانی دولت دهم و همچنین شورای سوم به گونه‌ای حرکت کنند تا عموم مردم از رفاه و آسایش بیشتری برخوردار شده و طعم عدالت در توزیع اعتبارات و خدمات‌رسانی عمومی را دریافت کنند.

سرداری فرا رسیدن اربعین حسینی و ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) را گرامی داشت و افزود: شهر اردبیل به دلیل سابقه معنوی و ارزشی از دیرباز به شهر عشق‌ورزان به ساحت سید‌الشهدا معروف است و به همین دلیل در دو ماه محرم و صفر عزاداری‌های مردم رنگ و بوی ارزشی و متعالی پیدا می‌کند.

وی گفت: مردم این دیار در دهه آخر صفر و در گرامیداشت اربعین حسینی و سالروز رحلت نبی مکرم اسلام و ائمه هدی نهایت دلدادگی و اوج قرب و عزت‌مندی به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت را نشان می‌دهند که امیدواریم این عزاداری‌ها امسال نیز با شور و حرارتی خاص برگزار شود.

این مسئول در پایان سخنان خود از شهردار اردبیل به خاطر تلاش برای کسب درآمد بیشتر از محل کمک‌های مردمی قدردانی کرد و از این مجموعه پر تلاش خواست در ایام زمستان و سرد سال نسبت به نظافت عمومی و پاک‌سازی خیابان‌ها و معابر به هنگام بارش‌های سنگین برف نهایت تلاش و همت را به کار گیرند.

انتهای پیام/62001/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول