اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میناب خبر داد

پخش زنده مراسم اربعین میناب از سیمای مرکز خلیج فارس

خبرگزاری فارس: فرماندار میناب از پخش مستقیم مراسم اربعین حسینی در این شهرستان از سیمای مرکز خلیج فارس خبر داد.

پخش زنده مراسم اربعین میناب از سیمای مرکز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، عباس خدادادزاده در نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت اربعین در میناب با اشاره به جایگاه و نقش پررنگ هیئت‌های مذهبی در این شهرستان، تلاش و فعالیت هیئت‌های مذهبی در حفظ شعائر اسلامی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در میناب فعالیت‌های حوزه دین از جایگاه بالایی برخوردار است.

فرماندار میناب در ادامه با بیان اینکه مراسم سینه‌زنی و عزاداری ویژه اربعین سید و سالار شهیدان و دعای کمیل در میناب از سیمای مرکز خلیج فارس به صورت زنده پخش می‌شود از همه دستگاه‌ها به ویژه نهادهای فرهنگی خواست تا در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.

وی اظهار داشت: همه مسئولان و متولیان امور فرهنگی باید تلاش کنند تا با تعامل و همدلی مصائب اهل بیت (ع) در جامعه به خصوص در میان نسل جوان نهادینه شود.

خدادادزاده در بخش دیگری از سخنان خود به برخی توانمندی‌های موجود در میناب اشاره و خاطرنشان کرد: با وجود عطر شهدایی همچون شهید جهانگیر امینی 21 ساله در این شهرستان می‌توان درک شخصیت والای حضرت علی اکبر (ع) و حضرت قاسم (ع) و دیگر ائمه هدی را برای قشر جوان و نوجوان آسان‌تر کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و دینی تصریح کرد: پوشش مراسم عزاداری اربعین حسینی از سیمای مرکز خلیج فارس از اقدامات خوبی است که به همت اداره تبلیغات اسلامی میناب محقق شده است.

فرماندار میناب افزود: حضور هیئت‌های مذهبی، دسته‌های سینه‌زنی، دانشجویان و اقشار مختلف مردم باید در این مراسم پررنگ و گسترده باشد.

این مسئول بیان داشت: در راستای هماهنگی بیشتر و کیفیت‌بخشی به این برنامه، کمیته‌های گوناگونی تشکیل شده است.

وی ابراز داشت: کمیته اجرایی، پشتیبانی، امنیتی و تبلیغاتی 4 کمیته اصلی این ستاد هستند که وظیفه پیگیری و اجرای هرچه بهتر این مراسم را عهده‌دار هستند.

خدادادزاده حضور اکیپ اورژانس 115، آتش‌نشانی، نیروهای امدادی در مراسم را ضروری خواند و اذعان داشت: همه مسئولان وظیفه دارند، ضمن صرفه‌جویی و مدیریت در هزینه‌ها، برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم همکاری کنند.

انتهای پیام/88004/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول