اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان:

ایران نماد حق و آمریکا سمبل باطل است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان گفت: امروز ایران نماد حق و آمریکا سمبل باطل است و این دو مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند.

ایران نماد حق و آمریکا سمبل باطل است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حجت‏الاسلام حسن‏علی عربی ظهر امروز در جلسه ناظران شورای نگهبان در شهرستان گرمسار که در سالن لقمان حکیم این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در تمام هستی، حق و باطل وجود دارد و این امر باطنی و ظاهری باعث می‏شود که انسان‏ها به سوی فساد و گناه بروند.

وی افزود: خداوند جن و انس را مختار آفریده است که به دلیل مختار بودن می‌توانند یکی از دو راه حق و باطل را در مسیر زندگی خود انتخاب کنند.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان تصریح کرد: درگیری حق و باطل از زمانی که خداوند آدم را آفرید، آغاز شده و تا امروز حق و باطل هر دو تلاش می‌کنند که طرف مقابل را از بین ببرند.

عربی تأکید کرد: مسیر آفرینش حق است و شیاطین در طول آفرینش انسان بر ضد حق توطئه کرده‌اند و تنها هدفشان، خارج کردن حق از مسیر آفرینش بوده است.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان افزود: جنگ حق و باطل تا زمانی که نظام هستی وجود دارد، تمام نمی‏شود و تا زمانی که حق‌طلبی در جامعه وجود دارد، راه شهادت بسته نخواهد شد.

وی گفت: در جبهه حق، صفاتی وجود دارد و نماد حق در نظام جمهوری اسلامی ایران، اسلام است.

عربی افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید که حق همیشه پیروز است و امروز باید سختی‌ها و تحریم‌ها را تحمل کنیم تا پیروز شویم.

مردم تودهنی محکمی به دشمن زدند

یک کارشناس مسایل سیاسی نیز گفت: مردم تودهنی محکمی در طول سال‏های گذشته به دشمن زده‏اند.

محمدرضا عامریان اظهار داشت: دشمن در تئوری انقلاب مخملی می‌خواست با استفاده ابزاری از جمعیت جوانان به هدفش برسد.

وی افزود: آنها با ترفندهایی مثل شخصیت‌سازی در فتنه، استفاده ابزاری از مراجع تقلید، مخابره لحظه به لحظه اخبار کذب و دروغ، تمام تلاش خود را برای ضربه‌ زدن به انقلاب اسلامی ایران صرف کردند.

این کارشناس مسایل سیاسی بیان داشت: با آغاز محرم که ماه حزن و ماتم است، دشمن با نقاب جدیدی وارد صحنه شد و به مقدسات و اعتقادات ما اهانت کرد.

عامریان یادآور شد: اما در این میان، مردم با امداد غیبی خداوند برابر آنها ایستادند و تودهنی محکمی به دشمن زدند و در نهم دی ماه سال 88 درحرکتی خودجوش با کم‏ترین تبلیغات به صحنه آمدند و از انقلاب دفاع کردند.

وی تصریح کرد: مسیر انقلاب مسیر سختی است؛ اگر چه حرکت قطار انقلاب در رسیدن به اهدافش سریع است و روز به روز به پله بالاتری صعود می‌کند.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: دشمن پس از شکست در توطئه سیاسی، امروز با هجمه اقتصادی با ما در حال جنگ است؛ آنها می‌خواهند با وارد کردن فشار اقتصادی، تنش سیاسی ایجاد کنند و در پی آن به جابه‏جایی قدرت در ایران برسند.

عامریان افزود: مردم با افزایش بصیرت و آگاهی و حضور به‏موقع در صحنه‌های انقلاب باز هم دشمن را شکست می‌دهند و مانند فتنه سال 88 که بسیاری از خواص مردود شدند، نمره قبولی در نظام کسب می‌کنند.

انتهای پیام/2249/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول