اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

احیای ارزش‌های الهی و انسانی از بزرگترین افتخارات ارتش است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نقش آفرینی در احیای ارزش‌های الهی و انسانی از بزرگترین افتخارات ارتش در نظام اسلامی است.

احیای ارزش‌های الهی و انسانی از بزرگترین افتخارات ارتش است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم ناروئی ظهر امروز با حضور در مقرر فرماندهی لشکر 88 زرهی زاهدان با اشاره به خصوصیات منحصر به فرد هشت سال دفاع مقدس نسبت به دیگر جنگ‌ها، اظهار داشت: در حالی که در دوران دفاع مقدس از نظر تجهیزات و سایر نیازمندی ها مشکلاتی داشتیم و به خارج وابسته بودیم اما امروز به برکت تجارب دوران دفاع مقدس در زمینه تجهیز، سازماندهی و تولید تجهیزات دفاعی به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی دوران دفاع مقدس را یکی از ممتازترین و غرورآفرین‌ترین برهه‌های زمانی کشورمان تلقی کرد و افزود: افتخار می‌کنیم که در هشت سال جنگ تحمیلی اجازه ندادیم حتی یک سانتیمتر از خاک میهن عزیزمان به دست دشمنان بیفتد و آنها را سرکوب کرده‌ایم.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: وجود عناصر متدین، متعهد و انقلابی در ارتش، این نیرو را به بازویی توانمند برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تبدیل کرده است.

نارویی ادامه داد: نقش آفرینی در احیای ارزش‌های الهی و انسانی از بزرگترین افتخارات ارتش در نظام اسلامی است.

وی با اشاره به توان بالای بازدارندگی ارتش در مقابل هر تهدید احتمالی دشمنان ملت ایران، خاطر نشان کرد: به برکت حضور موثر و مقتدرانه نیروهای مسلح، دشمن نه تنها توان حمله بلکه جرات پروراندن اندیشه تعرض به میهنمان در ذهنش را نیز ندارد.

فرمانده لشکر 88 زرهی زاهدان نیز در ادامه نزدیکی مردم با ارتش را از جمله خصوصیات جالب توجه این نیرو عنوان کرد و گفت: رشادت و مردانگی ارتشیان در دوران دفاع مقدس زبانزد عام و خاص بود.

امیر اسدی نیز با اشاره به اینکه پیروی از ولایت فقیه، پاسداری از مرزهای ایران و گفتمان انقلاب از مهم‌ترین خصوصیات ارتش است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی با درایت و توانمندی این نیروها در طول 34 سال گذشته دست ایادی استکبار را از مرز‌های آبی، خاکی و هوایی ایران اسلامی پاک کرده است.

انتهای پیام/75002/ت40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول