اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بازسازی عتبات عالیات

3 میلیارد ریال نذورات مردم استان مرکزی جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی از جمع‌آوری 3 میلیارد و 90 میلیون ریال از نذورات مردمی به منظور باز سازی عتبات عالیات در ماه گذشته خبر داد.

3 میلیارد ریال نذورات مردم استان مرکزی جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک هوشنگ بازوند ظهر امروز در نشست مسئولان ستادهای باز سازی عتبات عالیات استان اظهار داشت: مردم استان مرکزی علیرغم مشکلات اقتصادی در ماه گذشته بیش از سه میلیارد و 90 میلیون ریال پول نقد و همچنین حدود 700 گرم طلا به منظور بازسازی عتبات عالیات به این ستاد اهداء کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه میزان مشارکت مردم  استان در بازسازی عتبات عالیات چشمگیر و قابل تقدیر است، تصریح کرد: بانوان خیر استان مرکزی نیز کمک‌های خود به ستاد بازسازی عتبات عالیات را در قالب اهدای 700 گرم طلا در این مدت ارائه کرده‌اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی کمک به بازسازی عتبات عالیات و مشارکت در این مهم را عاملی مؤثر در رسیدن به کمال معنوی دانست و بیان داشت: مردم ایران اسلامی بارها نشان داده‌اند عشق و ارادت عمیقی به اهل بیت(ع) دارند و بخش بسیار کوچکی از این عشق و ارادت را در استقبال از کاروان حامل ضریح مطهر امام حسین(ع) به نمایش گذاشتند.

بازوند در بخش دیگری از سخنان خود از پیشنهاد باز سازی یکی از ورودی‌های صحن امام حسین(ع) برای سال آینده به این ستاد خبر داد و گفت: اعتبارات مورد نیاز اجرای پروژه‌های عمرانی در عتبات عالیات از محل نذورات مردمی تامین می‌شود و استان مرکزی از آمادگی لازم برای اجرای پروژه‌های عمرانی در عتبات عالیات برخوردار است.

انتهای پیام/87001/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول