اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارشناس حقوقی:

شرایط واگذاری تیم فوتبال نساجی مشکل قانونی دارد

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل حقوقی در مازندران در واکنش نسبت به واگذاری تیم نساجی مازندران گفت: شرایط واگذاری تیم نساجی مازندران مشکل قانونی دارد و فوتبال مازندران در آینده باید تاوان سنگینی را پس دهد.

شرایط واگذاری تیم فوتبال نساجی مشکل قانونی دارد

عادل روحی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری درباره واگذاری تیم نساجی مازندران به مالک جدید اظهار داشت: سه شرطی که واگذارکنندگان تیم نساجی مازندران برای مالک جدید در نظر گرفته‌اند، در آینده غیر قابل اجرایی است.

وی تصریح کرد: مالک جدید تیم نساجی برای عدم خروج این تیم فوتبال از شهرستان قائمشهر فقط تعهد اخلاقی داده است و این در حالی است که هیچگونه ضمانتی از مالک جدید برای عدم خروج تیم از قائمشهر دریافت نشد و به صرف تنها تعهد اخلاقی نمی‌شود تیم را در مازندران نگه داشت.

روحی بیان داشت: گرفتن تنها تعهد اخلاقی برای ماندن تیم در قائمشهر برای آینده یک خبط حقوقی است.

این کارشناس مسائل حقوقی در ادامه تاکید کرد: برای واگذاری تیم بزرگ مازندران نیاز است، همه مسائل حقوقی برای واگذاری تیم به شرط ماندگاری تیم در مازندران و توسعه فوتبال استان در نظر گرفته شود.

وی اعلام کرد: واگذاری این تیم به صرف اینکه چند نفر بنشینند و در مورد تیم به صورت نامناسب تصمیم‌گیری کنند به ضرر فوتبال مازندران است و در آینده دود آن به چشم فوتبال مازندران می‌رود.

روحی در ادامه راجع به واگذاری 2 درصد سهم هیئت فوتبال به مالک جدید بیان داشت: واگذاری سهم هیئت فوتبال مازندران به مالک جدید نیز بحث حقوقی سنگینی دارد.

وی ادامه داد: اگر نقل و انتقالات سهم 2 درصد هیئت فوتبال مازندران در تربیت‌بدنی انجام شده باشد نوعی دور زدن قانون به حساب می‌آید.

کارشناس مسائل حقوقی در مازندران با اعلام اینکه برای واگذاری باید مفاصا حساب به لحاظ قانونی و بدون شرایط خاصی تحویل خریدار شود بیان داشت: نقل و انتقال در دفتر خانه و به این شرط است که تمام شرایط قانونی از مراجع ذیصلاح انجام شود. 

انتهای پیام/86004/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول