اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام دهه فجر

4 هزار و 700 دقیقه برنامه در رادیو زنجان پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: 4 هزار و 700 دقیقه برنامه همزمان با ایام دهه فجر در رادیو زنجان پخش می‌شود.

4 هزار و 700 دقیقه برنامه در رادیو زنجان پخش می‌شود

محمد آل‌‌یاسین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در زمینه دهه فجر در رادیو برنامه‌ریزی‌های زیادی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر دو برنامه 90 دقیقه‌ای روزانه در ایام دهه مبارک فجر در رادیو زنجان پخش می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ این برنامه‌ها صبح‌ها و بعدازظهرها از طریق رادیو پخش می‌شود.

معاون صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه ویژه برنامه جوان و نوجوان نیز در رادیو زنجان پخش می‌شود، تصریح کرد: در ویژه برنامه روستا نیز به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همزمان با دهه فجر پرداخته می‌شود.

 

*اجرای برنامه «آی ایشیقیندا» در رادیو زنجان

وی با اشاره به اینکه رویکرد برنامه «آی ایشیقیندا» نیز همزمان با ایام دهه فجر در زمینه انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: مسابقه ویژه دهه فجر نیز در رادیو اجرا می‌شود.

آل‌یاسین با بیان اینکه مستندهای فاخری در استان زنجان در دست تولید است، یادآور شد: مستند تولید شده در استان در سایر استان‌ها نیز پخش می‌شود.

وی ادامه داد: مستندهای سایر استان‌ها نیز در رادیو زنجان پخش می‌شود.

*پخش 87 ساعت برنامه از رادیو زنجان

معاون صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه در مجموع 4 هزار و 700 دقیقه برنامه در رادیو زنجان پخش می‌شود، افزود: در مجموع برنامه‌های صدای مرکز زنجان در ایام مبارک دهه فجر 87 ساعت و 30 دقیقه است.

انتهای پیام/73006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول