به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان فارس، محمد شهرابی فراهانی در جلسهای که با حضور مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت آبفا، سرپرست شرکت آبفای فارس و معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به لزوم اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در ادارهها و نهادها، اظهار داشت: طرح تکریم یا عنایات ویژه به ارباب رجوع با عنوان واژگان مختلف از پیش در سیستم اداری ما وجود داشته که در سالهای اخیر در قالب طرح تکریم ارباب رجوع مطرح شده است.
وی افزود: طرح تکریم بیانگر این مهم است که فعالیتهای ما به سهولت، صحیح و به موقع در اختیار متقاضیان قرار گیرد، و این امر معیارها و شاخصههای مختلفی دارد.
در ادامه این جلسه محمدعلی قلندری سرپرست شرکت آبفای فارس نیز در مورد اجرای این طرح در این شرکت گفت: هدف مهم این شرکت، خدمترسانی مطلوب و بیمنت به مردم استان فارس و رعایت حقوق مشترکان است.
وی ادامه داد: در عین حال خشکسالیهای چند سال گذشته و مشکلات پیش رو، این شرکت با تمام توان، تخصص، و حداقل امکانات، نسبت به ارائه خدمات آبرسانی مستمر و با کمیت و کیفیت مناسب به مشترکان خود در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی آنان، اقدام کرده است.
در پایان این جلسه حسن ایلیادی، مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مهندسی آبفا با ابراز خرسندی از فعالیتهای انجام شده در شرکت آبفای فارس، در راستای طرح تکریم، این اقدامات را موجب رضایتمندی ارباب رجوع و به دست آوردن شاخصههای رضایتمندی در ارزیابی بازرسان عنوان کرد.
در این جلسه که با بیان اقدامات و ارائه مستندات فعالیتهای اداری در تحقق طرح تکریم ارباب رجوع از سوی معاونان و مدیران همراه بود، محورهای ارزیابی در این طرح بررسی شد.
در آخرین نظرسنجی از مشترکان شرکت آبفای فارس در چهار محور بررسی نحوه قرائت کنتور آب و توزیع قبوض آب، اظهار نظر مشترکان در زمینه کمیت و کیفیت آب شرب، روابط کارکنان آب و فاضلاب با مشترکان آب و بررسی نحوه عملکرد پستهای امداد در هنگام بروز حادثه، توسط یک شرکت مشاورهای انجام شده است.
انتهای پیام/ 2448/ت/گ1003