اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت‌های سوم لیگ

گیلان نایب قهرمان بسکتبال با ویلچر کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان گیلان گفت: در پایان سومین مرحله رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر کشور گیلان نایب قهرمان شد.

گیلان نایب قهرمان بسکتبال با ویلچر کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جهانگیر فدایی در جریان پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر کشور در گیلان، اظهار کرد: سومین مرحله رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر کشور با حضور چهار تیم در رشت برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های هیئت ارومیه، هیئت بوکان، هیئت گیلان و هیئت آذربایجان شرقی به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان گیلان ادامه داد: در پایان مسابقات سومین مرحله رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر کشور، هیئت بوکان 49 بر 46 ارومیه را برد، گیلان با نتیجه 34 بر 29 از آذربایجان شرقی شکست خورد، هیئت گیلان «ب» نتیجه 56 بر 34 ارومیه را شکست داد.

به گفته وی، هیئت بوکان 65 بر 48 از آذربایجان شرقی باخت، هیئت ارومیه 49 بر 36 مغلوب هیئت آذربایجان شرقی 4 شد و گیلان با نتیجه 43 بر 38 هیئت بوکان را مغلوب کرد.

فدایی افزود: در جدول نهایی تیم آذربایجان شرقی با سه برد و شش امتیاز قهرمان و تیم گیلان با دو برد و یک شکست با پنج امتیاز دوم شد و تیم هیئت با یک برد، دو شکست و کسب چهار امتیاز در مکان سوم ایستاد.

به گفته وی، بازی‌های مرحله چهارم 25 دی‌ماه جاری در ارومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84002/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول