اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان:

مفاخر و شخصیت‌های دشتستان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان گفت: مفاخر و شخصیت‌های دشتستان تجلیل می‌شوند.

مفاخر و شخصیت‌های دشتستان تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: 9 دی‌ماه سالروز حماسه عظیم سرکوب فتنه‌گران در ایران اسلامی و اعلام حمایت و وفاداری ملت ایران اسلامی به مقام عظمای ولایت است و باید با تمام وجود این روز را گرامی بداریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: باید با بصیرت و هوشیاری از این واقعه عبرت بگیریم و آن را برای مردم ماندگار و جاویدان کنیم.

اسدی بیان داشت: از صدر اسلام، حکومت امیرالمومنین (ع) و جنگ‌های جمل و نهروان شاهد شکل‌گیری فتنه‌های متعدد بوده‌ایم و در هر برهه از زمان امکان شکل‌گیری فتنه‌های جدید وجود دارد.

وی اضافه کرد: بصیرت‌بخشی و بصیرت‌افزایی نیاز جوامع انسانی برای مقابله با فتنه‌ها است و در هر موقعیت و جایگاهی که قرار داریم باید به این وظیفه عمل کنیم.

این مسئول اذعان داشت: 29 آذرماه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان دشتستان فعالیت‌ خویش را آغاز کرده و شاهد تشکیل کمیته‌های 17 گانه با مسئولیت مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌منظور بزرگداشت باشکوه این ایام بوده‌ایم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان عنوان کرد: همه ما موظف هستیم در راستای اهداف والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل و رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی گام برداریم.

اسدی بیان داشت: تشکیل ستاد‌های بخشی ستاد بزرگداشت دهه فجر در شهرستان دشتستان از مسئولیت‌هایی است که بر عهده بخشداران گذاشته شده و ایشان باید صورتجلسه مربوط به تشکیل این ستاد در بخش را به ستاد شهرستان اعلام کنند.

وی افزود: برگزاری همایش‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و تجلیل از مفاخر و شخصیت‌های دشتستان و مسئولین در حوزه‌های مختلف از برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان دشتستان است.

اسدی عنوان کرد: از مسئولان اجرایی انتظار داریم به‌منظور بهره‌برداری به‌موقع از پروژه‌های عمرانی، تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های مربوط به دهه فجر را مدنظر قرار دهند.

وی گفت: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم از خدمات صورت گرفته یکی از وظایفی است که این ستاد به‌صورت جدی در دستور کار خود قرار داده و در قالب کمیته اطلاع‌رسانی این فعالیت‌ها انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان با اشاره به نزدیکی به انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم و چهارمین دوره از شوراهای اسلامی شهر و روستا، تصریح کرد: کشور شرایط خاصی را سپری می‌کند و دشمنان تمام تلاش خود را برای متشنج کردن فضای کشور به‌کار گرفته‌اند و لازمه مقابله با حرکات دشمنان بصیرت‌افزایی در جامعه است.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول