اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه انتظامی چهارمحال و بختیاری:

ولایت‌مداری مانع تحقق اهداف شوم دشمنان می‎شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ولایت‌مداری مانع تحقق اهداف شوم دشمنان می‎شود.

ولایت‌مداری مانع تحقق اهداف شوم دشمنان می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسرافیل جعفری بعدازظهر امروز در نشست بصیرتی بسیجیان و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار در کوهرنگ، اظهار داشت: یوم الله نهم دی ماه روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت فقیه و سالروز تجلی اقتدار ملی و نقطه عطفی در تاریخ افتخارات مردم آگاه و بیدار ایران اسلامی است.

این مسئول با بیان اینکه یکپارچگى ملت ایران در نهم دى آشکار شد، گفت: مردم ایران اسلامی با وجود سه عنصر اتحاد، حضور و آگاهی و پیروی از این اصول به جهانیان نشان دادند که همواره پیرو رهبری و اسلام هستند.

جعفری ادامه داد: دشمنان اسلام به ویژه عوامل فتنه 88 از جایگاه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی غافل ماندند و لازم است امروز بدانند که مردمی‌ترین نظام در جهان، جمهوری اسلامی ایران است و عامل اصلی پیروزی‌ها حضور گسترده مردم در صحنه مبارزه و دفاع است.

فرمانده ناحیه انتظامی چهارمحال و بختیاری تلاش‌های دشمن در راستای افکندن بذر نفاق در میان مردم را یادآور شد و گفت: وحدت مردم و مسئولان با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری محقق می‎شود.

جعفری با بیان ضرورت داشتن بصیرت، گفت: بصیرت به معنای دشمن شناسی است و مادامی که در شناخت دشمن تلاش کنیم، حربه‌های دشمن بر ما کارساز نخواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت نهم دی، افزود: شاید سالیان سال طول بکشد تا مردم به زوایای این روز بزرگ پی ببرند.

جعفری خاطرنشان کرد: نهم دی ماه به عنوان حماسه‌ای ماندگار، ریشه در بصیرت دینی و حقیقت خواهی ملت رشید و قهرمان ایران اسلامی دارد، انگیزه الهی این حرکت ارزشمند مردمی، موجب ماندگاری آن و اسوه و الگویی برای نسل‌های آینده شد.

انتهای پیام/68001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول