اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جوانان هلال احمر همدان خبر داد

کسب رتبه نخست توسط امور جوانان هلال احمر همدان

خبرگزاری فارس: معاون جوانان جمعیت هلال احمر همدان گفت:‌ پس از ارزیابی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور معاونت امور جوانان هلال احمر استان همدان توانست در بین 30 استان رتبه عالی را به خود اختصاص داد.

کسب رتبه نخست توسط امور جوانان هلال احمر همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهدی رشادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد و فعالیت بی‌وقفه این معاونت اظهار کرد: طبق ارائه مستندات و جدول ارزیابی عمکرد، استان همدان توانست رتبه عالی را به خود اختصاص دهد که این امر جز با تلاش و همکاری بی‌شائبه پرسنل خدوم این حوزه و حضور پرنشاط و م‍ؤثر جوانان عضو میسر نمی‌شد.

وی افزود: هر ساله عملکرد حوزه جوانان استان‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و از استان‌های فعال و پرتلاش تقدیر به عمل می‌آید که همدان توانست رتبه عالی را کسب کند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر همدان تصریح کرد: طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی، اجرای برنامه‌های روز معلم، روز زمین پاک، روز جهانی مساجد، روز مادر، گرامیداشت ایام مذهبی، اهداء خون، طرح‌های ابتکاری، رقابت مهر، مسابقات تخصصی در رده‌های مختلف و... از جمله آیتم‌های ارزیابی و انتخاب استان‌ها بودند.

وی ادامه داد: عملکرد این معاونت در شش ماهه دوم سال 90 و شش ماهه نخست سال 91 رتبه عالی را به خود اختصاص داده  است که در مقایسه با استان‌های بزرگ، ارزشمندی و شاخص بودن این رتبه‌ها چشمگیر و محسوس است.

رشادی اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی پایه را بسترسازی مناسبی برای نهادینه کردن آموزه‌های هلال احمر در میان فرزندان ایران اسلامی ذکر کرد و بیان داشت:‌ امید است با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده بهتر از منابع شاهد ارتقای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سال‌های آتی باشیم.

وی تصریح کرد: به همین مناسبت و در راستای ارج نهادن به تلاش و کوشش همکاران شاغل در این معاونت و تداوم کیفی و کمی برنامه‌های سازمان، محمد جعفریان رئیس سازمان جوانان و مشاور رئیس جمعیت هلال احمر ایران با ارسال تقدیرنامه‌ای ضمن تبریک کسب رتبه عالی این استان در کشور، از تلاش و کوشش پرسنل زحمتکش معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر همدان تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/89006/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول