اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی:

نقش رهبری در مهار فتنه و حماسه 9 دی عمیق بود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسدارن گفت: مقام معظم رهبری با مدیریت آگاهانه خود در مهار فتنه 88 و خلق حماسه بی‌نظیر 9 دی نقشی مؤثری ایفا کردند.

نقش رهبری در مهار فتنه و حماسه 9 دی عمیق بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدعلی آسودی ظهر امروز در همایش بزرگ گرامیداشت حماسه 9 دی که با حضور بسیجیان شهرستان سنندج در سالن آزادی برگزار شد، اظهار کرد: حماسه 9 دی اوج پیروزی و قله پیروزی هشت ماه تلاش و مجاهدت‌های ملت ایران در فتنه 88 بود.

وی افزود: ملت ایران با خلق حماسه 9 دی به دشمنان ثابت کردند که این ملت آزاده از ترک، کرد، فارس و بلوچ و دیگر قومیت‌ها در کنار هم متحد و یکپارچه در راستای دفاع از ارزش‌های دین اسلام و انقلاب ایستاده و تا آخرین قطره خونشان از این ارزش‌ها دفاع می‌کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیام ملت ایران در حماسه 9 دی به دشمنان این بود که با تمام توان و با تبعیت از رهبر و مقتدایشان از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع و به آنان اجازه نمی‌دهند در این سرزمین که امروز الگوی بیداری جهان اسلام است کوچکترین توطئه‌ای را به نفع خود عملیاتی کنند.

آسودی بر واکاوی فتنه 88 و حماسه بزرگ 9 دی در ابعاد مختلف تأکید کرد و گفت: سران فتنه چه کسانی بودند، اتاق فکر فتنه‌گران کجا تشکیل می‌شد، چه کشورهایی به صورت مستقیم در هدایت و حمایت این فتنه بزرگ دست داشتند باید برای همه مردم به ویژه جوانان شناسانده شود.

به گفته وی، حضور بیش از 40 میلیون از مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی به صورت اختیاری و آگاهانه چیزی بود که قبولش از سوی دشمنان این نظام الهی قابل هضم نبود از این رو برای کم‌رنگ‌کردن این حماسه بزرگ و مردمی و تأثیرات آن با حمایت عده‌ای از خواص بی‌لیاقت دست به اجرای چنین توطئه‌ای زدند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ضربه‌هایی که جهان استکبار بعد از پیروزی انقلاب و رای اکثریت این ملت به قانون اسلامی همواره موجب شده که دشمنان برای خدشه‌دار کردن و ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی ما توطئه‌های فراوانی را پیاده کرده است.

به گفته آسودی،  جنگ هشت ساله دفاع مقدس در شرایطی که انقلاب اسلامی تازه پیروز شده بود از سوی دشمنان با هدف حذف انقلاب بر ملت تحمیل شد اما ایستادگی جانانه ملت ایران با دست خالی در برابر سپاه تا به دندان مسلح نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کرد.

وی از فتنه 88 نیز به عنوان بحران بزرگی علیه انقلاب اسلامی نام برد و گفت:‌ عده‌ای خواص خود باخته و بی‌دین با بی‌حرمتی به ارزش‌های ملت ایران آب در آسیاب دشمنان ریختند و زمینه را برای سوء استفاده استکبار فراهم آوردند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با بیان اینکه فتنه 88 در حقیقت توطئه‌ای جدیدی از سوی دشمنان و مهم‌ترین هدفش دین اسلام بود، تصریح کرد: فتنه‌گران دین را نشانه‌ گرفتند و با بی‌حرمتی به قرآن کریم و مقدسات مسلمانان و ملت ایران مسیر رسیدن دشمن به اهدافش را هموار ساختند.

آسودی خاطرنشان کرد: بیش از 17 سفارتخانه در تهران و 10‌ها شبکه ماهواره‌ای و اینترنتی به صورت مستقیم فتنه‌گران را حمایت می کردند و عملیات و جنگ نرم تمام معنایی علیه انقلاب و ملت ایران را به راه انداختند.

وی به لشکرکشی فتنه‌گران در 25 خرداد 88 از میدان فردوسی تا میدان آزادی تهران اشاره کرد و گفت: حمله به نمازگزاران، فرو آوردن چادر از سر زنان و دختران، به آتش‌کشیدن مسجد و قرآن کریم، چاقو زدن به افراد بی‌گناه و وارد کردن خسارت‌ به بیت‌المال از اقداماتی بود که این از خدا بی‌خبران با تبعیت از دشمنان اسلام و انقلاب انجام دادند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی اضافه کرد: ‌تا زمانی که ابعاد گسترده این فتنه را نفهمیم، قدر و عظمت حماسه عظیم 9 دی را درک نخواهیم کرد.

آسودی با بیان اینکه خالق حماسه 9 دی خدا بود، گفت: همان خدایی که خرمشهر را در جنگ سخت ملت علیه دشمن آزاد کرد حماسه 9 دی را برای نصرت و پیروزی ملت ایران خلق کرد.

وی اضافه کرد: خداوند در 9 دی 88 با نزدیک کردن دل‌های ملت ایران و هدایت آن به سمت اسلام و انقلاب حماسه ماندگاری را خلق کرد که باید برای همیشه در تاریخ افتخارافرینی‌های این مردم باقی بماند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی تصریح کرد: خروش ملت ایران در خیابان‌ها در 9 دی 88 تنها با هدف دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت به صورت خودجوش برای هیچ کس قابل تصور نبود.

آسودی با بیان اینکه آمریکا می‌خواست شکست سخت 33 روزه‌اش از حزب‌الله را در ایران جبران کند، گفت: ملت ایران با حضور خود در 9 دی و محکوم کردن اقدامات فتنه‌گران امید دشمنان را به یأس تبدیل کردند.

به گفته معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، رهبری الهی و هوشمندانه مقام معظم رهبری، ایمان و باورهای اعتقادی مردم و بصیرت ملت انقلابی ایران اسلامی از اصلی‌ترین عوامل شکل‌گیری حماسه بی‌ نظیر مردم در یوم‌الله نهم دی سال88 است.

سردار آسودی افزود، ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی درحماسه نهم دی به همه دشمنان اسلام اعلام کردند که با پیروی از رهنمودهای عالمانه رهبرانقلاب اسلامی نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

وی نقش رهبر در مهار فتنه و حماسه 9 دی را عمیق خواند و گفت: وجود مقام معظم رهبری برای ملت ایران برکتی الهی است که باید همواره شاکر آن باشیم.

به گفته وی، امروزه در تمام پیچ‌های تاریخ پرچم رهبران انقلاب اسلامی ایران دیده می‌شود و این مهم را بارها دشمنان این نظام الهی اعتراف کرده‌اند.

وی ولایت‌مداری و وحدت مردم ایران را یکی دیگر از عوامل خلق حماسه 9 دی نام برد و گفت: ملت آزاده ایران با حفظ وحدت و برادری به جهانیان ثابت کرده‌اند که در راه حفظ ارزش‌های انقلاب و رسیدن به اهداف متعالی و ارزشمند آن تا آخرین قطعه خون ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی از دیگر عوامل پیروزی ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان بوده است.

وی با بیان اینکه حماسه پیروزی ملت ایران در فتنه 88 دارای دستاوردهای داخلی و حتی بین‌المللی بود اضافه کرد: مدیریت بحران‌ها، شکست دشمن در جنگ‌نرم، خلق حماسه 9 دی و تبدیل تهدید بزرگ فتنه 88 به یک فرصت از مهم‌ترین دستاوردهای پیروزی ملت ایران در برابر فتنه‌گران بود.

وی خاطرنشان کرد: سرنگونی 4 دیکتاتور بزرگ جهان تاثیرات جهانی پیروزی ملت ایران در فتنه 88 و حماسه بزرگ 9 دی بوده است.

وی اضافه  کرد: ملت آزاده ایران در حماسه 9 دی به جهانیان نشان دادن که وام دار هیچ کس نبوده و در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب در برابر هر نوع تهدیدی ایستاده‌اند.

وی در پایان از مردم استان کردستان نیز به عنوان مردمانی ولایت مدار، انقلابی و همیشه در عرصه نام برد و گفت: مردم این خطه از میهن اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب تا به امروز همواره ثابت‌کرده اند که در دفاع از انقلاب و ولایت همواره پیشرو میدان هستند.

انتهای پیام/79002/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول