اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال شهرداری تبریز:

اقدام تیم ثامن‌الحجج سبزوار در ناتمام گذاشتن بازی غیرمنطقی بود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم هندبال شهرداری تبریز اقدام تیم ثامن‌الحجج سبزوار در ناتمام گذاشتن بازی را غیرمنطقی توصیف کرد.

اقدام تیم ثامن‌الحجج سبزوار در ناتمام گذاشتن بازی غیرمنطقی بود

کریم صفری امروز در گفت‌و‌گو با فارس در تبریز گفت: مسئولان تیم ثامن‌الحجج سبزوار با خارج کردن بازیکنان خود از زمین مسابقه می‌خواهند سلامت مسابقات لیگ برتر را زیرسؤال ببرند.

وی با اشاره به حوادث دیدار عصر پنج‌شنبه تیم‌های شهرداری تبریز و ثامن‌الحجج سبزوار که از هفته دهم لیگ برتر هندبال در تبریز برگزار شد، تصریح کرد: در حالیکه بیش از 73 ثانیه به پایان این دیدار نمانده بود و نتیجه هم با حساب 22 بر 21 به سود تیم تبریزی جریان داشت، به دنبال خطای بازیکن تیم سبزوار، داور به نفع تیم ما ضربه پنالتی اعلام کرد و پس از آن بازیکن خطاکار با اعتراض به رای داور کارت قرمز گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد، بلافاصله سرمربی تیم سبزوار هم به نشانه اعتراض به تصمیم داور تیمش را از زمین خارج کرد و بازی ناتمام ماند.

صفری در ادامه افزود: اعتراض تیم سبزواری به تیم داوری مبنی بر قضاوت جانبدارانه آنها به نفع تیم شهرداری در شرایطی منطقی است که تیم میزبان عقب‌تر از تیم میهمان باشد و به نظرم چون آنها فرصتی برای جبران نتیجه نداشتند و برایشان تصور شکست از تیم جوان و تازه لیگ برتری شهرداری تبریز غیرقابل تحمل و باور بود عجولانه و احساسی تصمیم گرفته و غیرحرفه‌ای عمل کردند.  

سرپرست تیم هندبال شهرداری تبریز اضافه کرد: به نظر می‌رسد هدف مسئولان تیم ثامن‌الحجج سبزوار جز اینکه بخواهند سلامت مسابقات لیگ برتر را زیرسؤال ببرند؛ نمی‌تواند باشد.

صفری، ادعای توهین تماشاگران تبریزی به تیم میهمان را رد کرد و گفت: هواداران تیم شهرداری تنها در یک صحنه که به بازی خشن بازیکن سبزواری معترض بودند، در بقیه زمان بازی هیچ توهینی به تیم میهمان نکردند و تنها تیم محبوب خودشان را تشویق می‌کردند.

وی ادامه داد: چنین حرکت‌هایی از سوی مسئولان تیمی با تجربه همچون ثامن‌الحجج سبزوار که سابقه نایب قهرمانی در لیگ برتر و حضور در رقابت‌های آسیایی را دارند مایه تاسف است چرا که آنها باید تا به امروز می‌دانستند که دیگر حربه بیرون کشیدن تیم برای فرار از شکست و سرپوش گذاشتن بر ناکامی‌ها منسوخ شده است.

سرپرست تیم هندبال شهرداری تبریز اضافه کرد: ما با تیمی جوان و تقریباً بومی وارد مسابقات شده‌ایم و در نخستین تجربه حضور در لیگ برتر، تنها به خاطر تفاضل گل کمتر عنوان پنجم را در پایان مرحله رفت به دست آوردیم.

صفری افزود: چهار شکست تیم شهرداری تبریز در بازی‌های مرحله رفت، مقابل چهار تیمی رقم خورد که هم اکنون بالاتر از تیم شهرداری تبریز در رده‌های اول تا چهارم ایستاده‌اند و سه تای آنها هم تجربه مسابقات آسیایی دارند.

انتهای پیام/60001/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول