اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه عمار در مشهد:

نمی‌توان کوته‌فکران دین و ملت فروش را در اداره کشور قرار داد

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه عمار در مشهد گفت: به هیچ عنوان نمی‌توان این کوته‌فکران دین و ملت فروش را در اداره کشور قرار داد.

نمی‌توان کوته‌فکران دین و ملت فروش را در اداره کشور قرار داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب ظهر امروز در پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حریم مطهر رضوی اظهار کرد: ما در دوران‌های مختلف شکست‌های بی‌نظیری بر پیکره امپراطوری‌های بزرگ وارد کردیم که همه با حضور ملت انجام شد.

فرمانده قرارگاه عمار تصریح کرد: ملت ایران در اوج تحریم‌ها و ترور‌ها توانست دشمن را در هم شکند.

وی ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان، شناخت نقشه‌ها و تلاش و مجاهدت را سه ویژگی ملت ایران بیان کرد و افزود: دیگر به هیچ عنوان نمی‌توان این کوته‌فکران دین و ملت فروش را در اداره کشور قرار داد.

طائب اظهار داشت: ما توانستیم با حضور در صحنه‌ها قدرت خود را به شرق مدیترانه برسانیم که این مسئله در طول تاریخ فقط یک بار آن هم در دوره هخامنشی صورت گرفته است. 

این مقام مسئول ادامه داد: هماهنگی سران استکبار با جریانات فتنه بوده است. رئیس جمهور آمریکا، رئیس جمهور فرانسه و این زن آلمانی به صورت واضح از فتنه‌گران حمایت کردند و از سفارت انگلیس اشخاصی می‌آوردند و در تجمعات حضور پیدا می‌کردند.

فرمانده قرارگاه عمار افزود: اما فتنه‌گران به صراحت قانون‌گریزی خود را نشان دادند و ملت ایران نیز هیچگاه قانون‌گریزی را نخواهد پذیرفت.سران فتنه با آن همه جنایاتی که مرتکب شدند حتی صلاحیت مدیریت یک دبستان را هم ندارند چه برسد که بخواهند یک کشور را اداره کنند. 

طائب تاکید کرد: سران فتنه باید به پیشگاه مقام معظم رهبری رفته و از ایشان بخواهند که مقام معظم رهبری برای آنان از خداوند طلب مغفرت و بخشش کنند.بازیگردانان اصلی فتنه 88 را آمریکا و صهیونیست جنایتکار برشمرد و افزود: امروز آمریکای جنایتکار در موضوع سوریه به دریوزگی افتاده است. 

فرمانده قرارگاه عمار افزود: ظرفیت رهبری در برخورد با فتنه‌گران جزو حوادث خارق‌العاده است که آن را باید در معجزه پیامبران جستجو کرد و اگر اتصالی به دریای عصمت وجود نداشته باشد چنین ظرفیتی را نمی‌توان در مقابله با حوادث داشت.

انتهای پیام/70001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول