اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

دستاوردهای حماسه 9 دی برای نسل امروز تبیین شود

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: دستاوردهای حماسه 9 دی برای نسل امروز تبیین شود.

دستاوردهای حماسه 9 دی برای نسل امروز تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد خرم‌روز صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک حماسه عظیم نهم دی اظهار داشت: بدون تردید نهم دی یک روز بزرگ و تاریخ‌ساز است و در این روز بزرگ شاهد حضور میلیونی و بی‌نظیر مردم در دفاع از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی بودیم.

وی افزود: این حماسه بزرگ در واقع نشانگر حضور یکپارچه مردم در حمایت از انقلاب اسلامی و خط بطلانی بر فتنه بود و این حضور حماسی دشمنان را زمین‌گیر کرد.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: استکبار جهانی برای براندازی نظام اسلامی این فتنه را طراحی کرد و در واقع غفلت، فریب، دوری از ولایت و دروغ پراکنی استکبار، ریشه‌های بروز فتنه در سال 88 بود.

خرم‌روز یادآور شد: مردم همانند همیشه در نهم دیماه با حضوری ولایی و بی‌نظیر نقشه بدخواهان را خنثی کردند و پاسخی دندان‌شکن به فتنه‌گران دادند.

وی بیان کرد: دشمنان امروز نیز به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی و ارزش‌ها هستند و با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در این مسیر حرکت می‌کنند.

بخشدار آبپخش گفت: بدون تردید حماسه 9 دی حمایت از ارزش‌های واقعی نظام بود و باید دستاوردهای حماسه 9 دی برای نسل امروز تبیین شود.

خرم‌روز اذعان داشت: مسئولان و متولیان امور باید تلاش کنند نسبت به افزایش بصیرت نسل جوان کمک کرده و این نسل را در برابر تهدیدات و توطئه‌های دشمن واکسینه کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز نیز شاهد موفقیت‌های بیشتر نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول