اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی قبل در آستانه 9 دی آغاز شد

فریاد خروشان مردم رشت: لبیک یا خامنه‌ای

خبرگزاری فارس: تجمع عظیم مردم رشت در آستانه حماسه 9 دی و در میثاق با ولایت با فریاد خروشان لبیک یا خامنه‌ای آغاز شد.

فریاد خروشان مردم رشت: لبیک یا خامنه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، به مناسبت گرامیداشت حماسه 8 دی سال 88 مردم گیلان در محکومیت فتنه و روز بصیرت و میثاق با ولایت، لحظاتی قبل جمع بسیار زیادی از مردم این شهرستان در میدان شهدای ذهاب رشت (شهرداری) تجمع کردند.

مردم با سردادن شعارهای «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «لبیک یا خامنه‌ای لبیک به حسین (ع)»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «حامی خط رهبر حزب‌الله حزب‌الله»، «می‌جنگد می‌میرد حزب‌الله حزب‌الله»، «حزب‌الله بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، بار دیگر بیعت خود با رهبر معظم انقلاب و بیزاری از فتنه‌گران را اعلام کردند و به صحنه نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه این تجمع به خبرنگار فارس اظهار کرد: حماسه 8 دی مردم ولایت‌مدار گیلان در تاریخ ماندگار شد.

هامون محمدی تجمع عظیم مردم رشت را نشانه خشم و نفرت آنها از دشمنان ولایت دانست و افزود: این حضور عظیم به فتنه‌گران و دین‌ستیزان بدسرشت نشان می‌دهد که تربیت یافتگان مکتب امام حسین (ع) همواره در عشق و وفاداری به رهبر خود آماده ایثار و جانفشانی هستند.

اسماعیل جانعلی‌پور مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان جنبش دانش‌آموزی گیلان نیز تجمع مردم رشت را نشانه وفاداری و پای‌بندی به آرمان‌های امام (ره) و رهبری دانست و گفت: مردم بیعتی دوباره با ولایت و امامت بستند و به فتنه‌گران که سعی در آتش‌افروزی و تسلط بر این ملت را دارند ثابت کردند که همواره پشتیبان ولایت و انقلاب هستند.

مجید متقی‌طلب رئیس پارک علم و فناوری گیلان نیز تجمع مردم ولایت‌مدار گیلان و رشت را اوج بصیرت، اقتدار و ولایت‌مداری خواند و اظهار کرد: این راهپیمایی عظیم نشانه غیرت دینی مردم دین‌دار در دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

یکی از شهروندان که با صدای رسای فریاد لبیک یا خامنه‌ای سر می‌داد نیز گفت: ما مردم گیلان دوستدار وطن و میهن خود هستیم و به رهبرمان عشق می‌ورزیم و دهان هر کسی که علیه رهبر باشد و فتنه‌گری کند و برای کشورمان خط و نشان بکشد را خورد کرده و از بین می‌بریم.

شهروند دیگری نیز حضور پر شور مردم در راهپیمایی عظیم 8 دی را اعتقادهای قلبی نامید و اظهار کرد: مردم با این تجمع یک بار دیگر ولایت خود از رهبری را نشان دادند.

به گزارش فارس، عکاسان و خبرنگاران زیادی با حضور پرشور خود در تجمع مردم رشت به پوشش این رویداد مهم می‌پردازند.

انتهای پیام/2300/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول