اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خوزستان:

وحدت کامل میان نیروهای مسلح وجود دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خوزستان نیروهای مسلح را دارای وحدت کامل دانست و گفت: هم اکنون همه نیروهای مسلح نظامی و انتظامی در کنار هم در حال خدمت رسانی به کشور عزیز ایران هستند.

وحدت کامل میان نیروهای مسلح وجود دارد

محمد رضا اسحاقی در حاشیه رزمایش «الی بیت المقدس» در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: از اینکه در رزمایش «الی بیت المقدس» و در جمع با صفای بسیجیان حضور یافتم افتخار می‌کنم و امیدوارم خداوند ما را جزو بسیجیان قبول فرماید.

وی افزود: همه نیروهای مسلح تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب در حال خدمت هستند، هر چند ماموریت‌های متفاوتی بر دوش آن‌ها گذاشته شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: همین حضور نیروهای انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی در جمع بسیجیان و رزمایش سپاه پاسداران نشانه خوبی برای وحدت بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

افتخار می‌کنم بسیجی‌ هستم

همچنین حمزه بهرامی از نیروهای فرماندهی انتظامی خوزستان نیز گفت: قبل از فعالیت در نیروی انتظامی از اعضای فعال بسیج بوده‌ام و هم اکنون نیز که در لباس نیروی انتظامی مشغول انجام خدمت هستم نیز این فعالیت ادامه دارد.

وی افزود: خیلی خوشحال هستم که در جمع بسیجیان هستم زیرا بسیج لشکر مخلص خداست و این زیبا‌ترین جمله‌ای بود که حضرت امام خمینی (ره) برای معرفی این نهاد مردمی بیان نمودند.

بهرامی ادامه داد: همه جوانان به ویژه در نیروهای مسلح گوش به فرمان فرمانده کل قوا هستند و برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رزمایش «الی بیت‌المقدس» روز پنجشنبه با حضور 20 هزار نفر از بسیجیان خوزستان در منطقه عمومی پادگان شهید رستم‌پور در جاده ماهشهر آغاز شد که در این رزمایش، بسیجیان توان خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

حضور گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس بسیج را یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این رزمایش است که به منظور پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی در مقوله امنیت و دفاعی انجام می‌شود و نشان دهنده آمادگی بسیجیان در مقابل هر گونه تهاجم و تجاوز دشمن است.

رزمایش «الی بیت‌المقدس» روز جمعه 8 دی ماه در منطقه‌ای به وسعت 100 کیلومتر در شرق اهواز ادامه خواهد یافت.

تمرین و فراخوان نیروهای گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس، تمرین واحد ترابری برای جابه‌جایی در مسافت‌های دور و بررسی توان تجهیزات یگان‌ها را از اهداف مهم رزمایش به شمار می‌رود.

تمرین رزم شبانه، اجرای عملیات کمین علیه نیروهای دشمن، اجرای صبحگاه مشترک و تمرین عملیات شهری امداد و نجات با کمک نیروهای هلال احمر از جمله مراحل برگزاری رزمایش است.

علاوه بر گردان‌های واکنش سریع بیت المقدس، گردان‌های الزهرا (س)، امام حسین (ع) و امام علی (ع) نیز در رزمایش شرکت می‌کنند.

هدف و نگرش اصلی در برگزاری این رزمایش، مقابله با رژیم صهیونیستی است از این رو، با عنوان «الی بیت المقدس» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/72004/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول