اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قیروکارزین

دوره مرزبانی از مکتب اهل بیت (ع) برگزار شد

خبرگزاری فارس: دوره مرزبانی از مکتب اهل بیت (ع) با موضوع معرفت‌شناسی و ارائه راه‌های کسب معرفت با همکاری اداره آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی شهرستان قیروکارزین برگزار شد.

دوره مرزبانی از مکتب اهل بیت (ع) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، دوره مرزبانی از مکتب اهل بیت (ع) با موضوع معرفت شناسی و ارائه راه‌های کسب معرفت با همکاری اداره آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی شهرستان قیروکارزین و با حضور 150 نفر از فعالان فرهنگی آموزش و پرورش در این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا سبوحی مدرس این دوره آموزشی در حاشیه برگزاری این دوره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: این دوره توسط تبلیغات اسلامی فارس و ویژه فعالان فرهنگی آموزش و پرورش در تمام شهرستان‌های این استان در سه مقطع و فاصله زمانی هر شش ماه یک‌بار برگزار می‌شود.

این استاد واحد فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: نخستین مقطع شامل مفاهیم پایه‌ای، مقطع دوم جهان‌بینی توحیدی و در مقطع سوم حرکت انسان از موضوعات آموزشی این دوره‌ها است.

سبوحی گفت: این دوره با موضوع معرفت‌شناسی و راه‌های کسب معرفت برگزار می‌شود که سرفصل‌هایی مانند تعریف معرفت، موضوع معرفت شامل هستی، خدا، انسان و جهان، اهمیت و جایگاه معرفت، امکان معرفت، ابزارشناسی معرفت و معرفی مهم‌ترین مکاتب معرفتی را شامل می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه باید مکتب اهل بیت (ع) را سرلوحه تمام امور قرار دهیم، تصریح کرد: دوره‌های مرزبانی از مکتب اهل بیت در راستای آموزش معلمان چند سال است مورد توجه سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته و برگزاری این دوره‌های آموزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش فارس، این دوره آموزشی با حضور فعالان فرهنگی آموزش و پرورش قیروکارزین در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول