اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر:

120 پست برق در استان بوشهر خسارت دید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در اثر بارندگی‌های شدید و وقوع سیل در برخی نقاط استان بوشهر 120 پست برق استان بوشهر خسارت دید.

120 پست برق در استان بوشهر خسارت دید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدرضا رضوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جریان وقوع سیل و باران شدید در استان بوشهر خطوط هوایی برق در بوشهر و دشتستان به شدت آسیب دید، اما نیروهای عملیاتی ما وارد عمل شدند.

وی افزود: از 10 هزار خطوط هوایی برق در استان، 500 کیلومتر آن از 30 تا 100 درصد و از 8 هزار پست برق نیز 120 پست خسارت دیدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد: در ساعات اولیه پس از باران شدید خسارت‌ها را از منابع مختلف استان‌‌ها تامین کردیم.

رضوی گفت: در جریان بازسازی خطوط برق استان، 60 تیم عملیاتی وارد عمل شدند و 20 تیم عملیاتی نیز از استان‌های همجوار کمک گرفتیم.

این مسئول افزود: از مجموع 340 هزار مشترک برق در استان، 50 درصد در بوشهر است که در جریان بارندگی شدید، 80 درصد آن از دو تا هشت ساعت خاموشی داشتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اذعان داشت: از 120 هزار مشترکی که خاموشی دادیم بلافاصله 55 هزار مشترک را برق‌دار کردیم و 22 هزار مشترک دیگر نیز روز بعد برق‌دار شدند.

وی در پایان اذعان داشت: 120 هزار مشترک روستایی نیز مشکل برق دارند که با تمهیدات اندیشیده شده به‌زودی مشکل برق آنان هم حل خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول