اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

واگذاری زمین رایگان برای احداث پست برق شهر پردیس

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی از واگذاری زمین رایگان برای احداث پست برق در شهر جدید پردیس به دستگاه‏های ذی‏ربط خبر داد.

واگذاری زمین رایگان برای احداث پست برق شهر پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی نیکزاد ظهر امروز در نشست حاشیه‏ بازدید از طرح‏های مسکن مهر شهر جدید پردیس که با حضور وزیر نیرو، فرماندار تهران، مدیران کل برخی دستگاه‏های خدماتی استان تهران و سایر مسئولان استانی و محلی انجام شد، اظهار داشت: بر اساس قانون، واگذاری زمین به اشخاص به صورت کارشناسی و به دولت به صورت قیمت منطقه‏ای امکان‏پذیر است.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح‏های برق‏رسانی باید گروهی کارشناسی با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و نیرو تشکیل شود تا زمین مورد نیاز برای ایجاد پست برق از سوی وزارت راه و شهرسازی به صورت رایگان واگذار شود.

نیکزاد اضافه کرد: تصفیه‏خانه فاضلاب نیز در هر یک از طرح‏های سه‏گانه 80 هزار واحدی جدید این شهر ساخته می‏شود.

وزیر راه و شهرسازی ابراز داشت: مطالبه ما تأیید نقشه‏های اجرای طرح‏های تصفیه‏خانه فاضلاب از سوی مسئولان امر است.

این مسئول ادامه داد: ارائه این طرح‏ها تا خرداد ماه سال آتی هدف تعریف ‏شده وزارت راه و شهرسازی بوده و درخواست این مجموعه همراهی همه دستگاه‏های خدماتی است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نامه ارسالی از سوی وزارت نیرو متذکر شد: مواردی در نامه وجود دارد، اما وزارت راه و شهرسازی مسئولیتی بیش از این را نمی‏پذیرد.

نیکزاد در پایان اذعان داشت: انتظار مردم آن است که با پرداخت 10 تا 15 میلیون تومان صاحب‌خانه شوند، اگر تعهدات مندرج در این نامه پذیرفته شود؛ قیمت تمام‏ شده به 30 تا 40 میلیون تومان افزایش می‏یابد.

انتهای پیام/2568/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول